— Afmelding 18-02-2020 22:15 uur —
Na herstelwerkzaamheden is de impact voor het grootste gedeelte weggenomen. Individuele casussen worden per ticket verder behandelt.
— update 18-02-2020 14:05 uur —
Partners en engineers melden dat de impact niet volledig is weggenomen. Onderzoek is opgestart.
— update 18-02-2020 12:00 uur —
Wanneer herstart van een toestel niet voor herstel van dienstverlening zorgt dient de router een herstart te krijgen.
— update 18-02-2020 11:35 uur —
Onze engineers geven aan dat de impact is weggenomen. Mogelijk moeten toestellen een herstart krijgen.
— update 18-02-2020 11:00 uur —
De storing is beperkt tot Toestelregistraties in combinatie met EVI. Engineers zijn gestart met herstelwerkzaamheden.
— oorspronkelijke bericht 18-02-2020 10:45 uur —
Op dit moment ervaren wij een storing op het VoIP-platform. Het is mogelijk dat registraties verloren gaan en niet opnieuw tot stand kunnen komen.
Engineers zijn aangestuurd voor onderzoek.
We houden je op de hoogte.