— Afmelding donderdag 17 oktober 16:30 uur— Engineers bevestigen dat de impact is weggenomen. Hierbij wordt deze melding gesloten. — Oorspronkelijk bericht 17 oktober 15:40uur — Engineers constateren verminderde bereikbaarheid...
— Afmelding donderdag 17 oktober 16:30 uur—
Engineers bevestigen dat de impact is weggenomen.
Hierbij wordt deze melding gesloten.
— Oorspronkelijk bericht 17 oktober 15:40uur —
Engineers constateren verminderde bereikbaarheid van OneBase.
Engineers zijn aangestuurd voor onderzoek en herstel.
Update volgt zodra we meer informatie hebben.
—Afmelding bericht donderdag 17 oktober 10:00 uur— Onze engineers melden dat de verstoring in de leverstraat is hersteld. De melding wordt hierbij gesloten. —Oorspronkelijk bericht donderdag 17 oktober 09:00 uur—...
—Afmelding bericht donderdag 17 oktober 10:00 uur—
Onze engineers melden dat de verstoring in de leverstraat is hersteld.
De melding wordt hierbij gesloten.
—Oorspronkelijk bericht donderdag 17 oktober 09:00 uur—
Op dit moment is er een verstoring in de leverstraat van Microsoft/Office 365.
Het is hierdoor niet mogelijk nieuwe orders in te leggen of op bestaande orders mutaties uit te voeren.
De leverancier is aangestuurd voor onderzoek en herstel.
Wij houden je op de hoogte.
— Afmelding bericht 17 oktober 16:25 uur — De business checks zijn positief bevonden. Deze melding wordt hiermee gesloten. — Update bericht 17 oktober 14:45 uur — Engineers melden om...
— Afmelding bericht 17 oktober 16:25 uur —
De business checks zijn positief bevonden. Deze melding wordt hiermee gesloten.
— Update bericht 17 oktober 14:45 uur —
Engineers melden om 14:00 uur succesvol herstelwerkzaamheden te hebben uitgevoerd.
Business checks ter bevestiging van herstel worden uitgevoerd.
De eerste signalen zijn positief.
Een volgende update wordt rond 16:00 uur geplaatst.
— Update bericht 17 oktober 14:00 uur —
Engineers melden de oorzaak te hebben gevonden en bereiden werkzaamheden voor voor herstel.
Een volgende update volgt om 15:00u of eerder indien beschikbaar.
— Update bericht 17 oktober 13:00 uur —
Het onderzoek naar de oorzaak is nog gaande. Hiervoor is extra expertise opgeschakeld.
De impact lijkt zich te beperken tot het bellen met een mobiel nummer vanaf het Vodafone netwerk naar een huntgroep of callcenter op ons platform.
Een oplostijd is nog niet bekend. Om 14:00u wordt een volgende update verwacht.
— Oorspronkelijk bericht 17 oktober 08:30uur —
Engineers ontvangen meldingen dat er tussen gebruikers geen gesprek kan worden opgezet of er geen audiostream wordt opgebouwd.
Het lijkt erop dat het gaat om gesprekken van en/of naar een specifieke provider.
Een exacte impactbepaling en onderzoek naar de oorzaak zijn gestart.
Wij houden je op de hoogte.
— opgelost 8 oktober 08:30 uur — Engineers geven aan dat de storing hiermee is verholpen. — Update bericht 7 oktober 17:00 uur — De herstelwerkzaamheden zijn vervroegd en worden...
— opgelost 8 oktober 08:30 uur —
Engineers geven aan dat de storing hiermee is verholpen.
— Update bericht 7 oktober 17:00 uur —
De herstelwerkzaamheden zijn vervroegd en worden vanavond tussen 19:00 uur en 20:00 uur uitgevoerd.
— Update bericht 7 oktober 15:25 uur —
Engineers hebben de oorzaak gevonden.
Tijdens onderhoud vanavond tussen 23:00 uur en 24:00 uur zullen de benodigde herstelwerkzaamheden worden uitgevoerd.
— Oorspronkelijk bericht 7 oktober 12:24 uur —
Engineers melden dat het momenteel niet mogelijk is om wijzigingen aan te brengen bij gebruikers/groepen op de ASB 7.
Bij gebruik van flexible seating is het advies om niet uit te loggen als ze momenteel ingelogd zijn.
Onderzoek naar de oorzaak en oplossing is gestart.
We houden u op de hoogte
—Afmelding bericht maandag 30 september 11:00 uur— Onze engineers melden dat de verstoring in de leverstraat is hersteld. De melding wordt hierbij gesloten. —Oorspronkelijk bericht vrijdag 27 september 13:00 uur—...
—Afmelding bericht maandag 30 september 11:00 uur—
Onze engineers melden dat de verstoring in de leverstraat is hersteld.
De melding wordt hierbij gesloten.
—Oorspronkelijk bericht vrijdag 27 september 13:00 uur—
Op dit moment is er een verstoring in het bestelproces voor Microsoft/Office 365 waarbij een bestaande Microsoft-tenant geregistreerd wordt.
Het is hierdoor niet mogelijk om een bestaande Microsoft-tenant te onboarden op een klantkaart.
De leverancier is aangestuurd voor onderzoek en herstel.
Een update wordt maandag verwacht.
—Afmelding bericht donderdag 12 september 13:00 uur— Business checks bevestigen volledig herstel. Hierbij wordt deze melding gesloten. —Update bericht donderdag 12 september 12:00 uur— Engineers melden dat het beheren van...
—Afmelding bericht donderdag 12 september 13:00 uur—
Business checks bevestigen volledig herstel.
Hierbij wordt deze melding gesloten.
—Update bericht donderdag 12 september 12:00 uur—
Engineers melden dat het beheren van domeinnamen in OneBase weer mogelijk lijkt te zijn.
Business checks worden uitgevoerd om herstel te bevestigen.
Een update verwachten we rond 14:00 uur te plaatsen of eerder wanneer beschikbaar.
—Update bericht donderdag 12 september 09:00 uur—
Engineers melden de oorzaak nog niet te hebben gevonden.
Het onderzoek is nog gaande.
Een update verwachten we rond 12:00 uur te plaatsen of eerder wanneer beschikbaar.
—Oorspronkelijk bericht woensdag 11 september 15:00 uur—
Engineers hebben een verstoring geconstateerd op de domeinnaampagina in OneBase.
Hierdoor is het niet mogelijk om domeinnamen te beheren.
Voor urgente DNS-wijzigingen kan er een case aangemaakt worden in Service Now.
We houden je op de hoogte.
— Afmelding woensdag 11 september 14:45 uur— Engineers bevestigen dat de impact is weggenomen. Hierbij wordt deze melding gesloten. — Update bericht woensdag 11 september 2024 12:55 uur— Engineers melden...
— Afmelding woensdag 11 september 14:45 uur—
Engineers bevestigen dat de impact is weggenomen.
Hierbij wordt deze melding gesloten.
— Update bericht woensdag 11 september 2024 12:55 uur—
Engineers melden de oorzaak te hebben gevonden. Er worden voorbereidingen getroffen om deze weg te nemen.
We houden de voortgang nauwlettend in de gaten en updaten je wanneer er nieuwe informatie beschikbaar is.
— Oorspronkelijk bericht woensdag 11 september 2024 08:30 uur—
Engineers constateren dat sommige partners niet in hun eigen Telefooncentrale omgeving kunnen in Onebase.
We zijn hiervan op de hoogte en word onderzocht.
—Afmelding bericht donderdag 05/09/2024–16:30 De business checks zijn positief bevonden en zien getroffen verbindingen weer UP. Deze melding wordt hiermee gesloten. –Update bericht donderdag 05/09/2024–13:00 De energieleverancier heeft kenbaar gemaakt...
—Afmelding bericht donderdag 05/09/2024–16:30
De business checks zijn positief bevonden en zien getroffen verbindingen weer UP.
Deze melding wordt hiermee gesloten.
–Update bericht donderdag 05/09/2024–13:00
De energieleverancier heeft kenbaar gemaakt meer tijd nodig te hebben voor de herstelwerkzaamheden.
Nieuwe update volgt rond 15:00.
–Update bericht donderdag 05/09/2024–11:10
Uit nader onderzoek blijkt het probleem veroorzaakt te worden door externe stroomvoorziening.
Wij houden je op de hoogte.
–Oorspronkelijk bericht donderdag 05/09/2024–10:00
Momenteel constateren wij een internet storing in de regio Nijkerk.
Als gevolg van deze storing zijn xDSL en FttH verbindingen mogelijk niet of vertraagd beschikbaar.
Engineers zijn aangestuurd ter onderzoek.
Wij houden je op de hoogte.
–Update bericht Donderdag 05/09/2024– De verstoring is vanacht opgelost door de leverancier. De achterstanden zijn weggewerkt, en de leverstraat weer aangezet. Deze melding wordt hierbij gesloten. –Oorspronkelijk bericht Woensdag 04/09/2024–...
–Update bericht Donderdag 05/09/2024–
De verstoring is vanacht opgelost door de leverancier.
De achterstanden zijn weggewerkt, en de leverstraat weer aangezet.
Deze melding wordt hierbij gesloten.
–Oorspronkelijk bericht Woensdag 04/09/2024–
Engineers merken sinds 14:30 toenemende uitval op in onze mobiele leverstraat.
Dit blijkt gekoppeld met een verstoring in interne KPN systemen, waar de storing om 15:10 verergerde.
Engineers zijn aangestuurd voor herstel, uit voorzorg is de leverstraat voor Mobiel uitgezet.
Het is hierdoor tijdelijk niet mogelijk om:
CDR’s en de verwerking hiervan ondervinden geen hinder van deze storing.
Voor simblokkades kan er een ticket aangemaakt worden.
Wij houden je op de hoogte.
–Afmelding bericht Woensdag 04/09/2024– Engineers melden dat de verstoring is weggenomen, de leverstraat mobiel is weer aangezet. Achterstanden worden weggewerkt, voor eventuele nasleep wordt gemonitord. Deze melding wordt hierbij gesloten....
–Afmelding bericht Woensdag 04/09/2024–
Engineers melden dat de verstoring is weggenomen, de leverstraat mobiel is weer aangezet.
Achterstanden worden weggewerkt, voor eventuele nasleep wordt gemonitord.
Deze melding wordt hierbij gesloten.
–Oorspronkelijk bericht Dinsdag 03/09/2024–
Engineers merken sinds 15:30 toenemende uitval op in onze mobiele leverstraat.
Dit blijkt gekoppeld met een verstoring in interne KPN systemen, engineers zijn aangestuurd voor herstel.
Het is hierdoor tijdelijk niet mogelijk om:
CDR’s en de verwerking hiervan ondervinden geen hinder van deze storing.
Voor simblokkades kan er een ticket aangemaakt worden.
Wij houden je op de hoogte.