— Update bericht 25 mei 13:10 uur — De leverancier meldt de inlogproblemen rond 11:00 uur verholpen te hebben. Hiermee wordt deze melding gesloten. — Oorspronkelijk bericht 25 mei 10:15...
— Update bericht 25 mei 13:10 uur —
De leverancier meldt de inlogproblemen rond 11:00 uur verholpen te hebben.
Hiermee wordt deze melding gesloten.
— Oorspronkelijk bericht 25 mei 10:15 uur —
Engineers ontvangen meldingen dat er problemen worden ervaren bij het inloggen op Webex.
Gebruikers welke al ingelogd zijn ervaren geen problemen met deze storing.
We adviseren je niet uit te loggen op Webex wanneer je al ingelogd bent.
De leverancier aangestuurd voor onderzoek en herstel.
We houden je op de hoogte.
—Afmelding bericht 20 mei 2022 12:24 uur — Engineers bevestigen volledig herstel van de beschikbaarheid. Hiermee wordt deze melding gesloten. —Update bericht 19 mei 2022 21:15 uur — Engineers melden...
—Afmelding bericht 20 mei 2022 12:24 uur —
Engineers bevestigen volledig herstel van de beschikbaarheid.
Hiermee wordt deze melding gesloten.
—Update bericht 19 mei 2022 21:15 uur —
Engineers melden dat de werkzaamheden zijn uitgevoerd en de eerste testresultaten positief zijn.
Wanneer eindgebruikers na deze werkzaamheden nog verbindingsproblemen ervaren adviseren we een herstart van de computer uit te voeren.
Neem contact op met support wanneer verbindingsproblemen na een herstart nog aanwezig zijn.
Morgenochtend volgt rond 10:30 uur een update.
—Update bericht 19 mei 2022 12:00 uur —
Engineers melden dat de verbindingsproblemen bij een beperkt deel van de gebruikers waarneembaar zijn.
Hiernaast is eenzelfde beperkte impact bekend op de Receptionist+ software.
Er worden voorbereidingen getroffen voor herstelwerkzaamheden vanavond.
Om de impact beperkt te houden worden deze werkzaamheden om 20:00 uur gestart.
Een volgende update volgt na de werkzaamheden.
—Oorspronkelijk bericht 19 mei 2022 09:49 uur —
Engineers ontvangen meldingen over verbindingsproblemen met KPN EEN InContact.
Engineers hebben de meldingen in onderzoek.
Ten behoeve van het onderzoek adviseren we eindgebruikers welke verbindingsproblemen ervaren een herstart van de computer uit te voeren wanneer zij deze problemen ervaren. Neem contact op met support wanneer verbindingsproblemen na de herstart nog aanwezig zijn.
— Afmelding bericht 18 mei 11:40 uur — De checks zijn positief bevonden en deze melding wordt hiermee gesloten. — Update bericht 18 mei 11:40 uur — Engineers hebben een...
— Afmelding bericht 18 mei 11:40 uur —
De checks zijn positief bevonden en deze melding wordt hiermee gesloten.
— Update bericht 18 mei 11:40 uur —
Engineers hebben een wijziging doorgevoerd op het platform om de storing te verhelpen.
Checks worden uitgevoerd om herstel te bevestigen.
— Oorspronkelijk bericht 18 mei 11:34 uur —
Engineers constateren dat Webex en IAM Mobile gesprekken aan IOS devices niet altijd correct worden aangeboden bij de ontvanger.
Onderzoek naar de oorzaak en herstelmogelijkheden is gaande.
We houden je op de hoogte.
— Afmelding 18-05-2022 12:20— De verstoring is verholpen. De achterstanden worden weggewerkt. — Oorspronkelijke melding 18-05-2022 09:00 — Engineers melden een storing in de leverstraat voor mobiel. Hierdoor is het...
— Afmelding 18-05-2022 12:20—
De verstoring is verholpen. De achterstanden worden weggewerkt.
— Oorspronkelijke melding 18-05-2022 09:00 —
Engineers melden een storing in de leverstraat voor mobiel.
Hierdoor is het niet mogelijk om:
CDR’s en de verwerking hiervan ondervinden geen hinder van deze storing.
Wij adviseren porteringen niet zelf af te roepen.
Wij houden je op de hoogte.
— Afmelding 18-05-2022 11:00 — Onze engineers geven aan dat het probleem is verholpen. — Oorspronkelijke melding 18-05-2022 08:00 — Onze engineers constateren performance issues met betrekking tot onze IAM...
— Afmelding 18-05-2022 11:00 —
Onze engineers geven aan dat het probleem is verholpen.
— Oorspronkelijke melding 18-05-2022 08:00 —
Onze engineers constateren performance issues met betrekking tot onze IAM desktop en KPN InContact.
Engineers en onze leverancier zijn aangestuurd voor onderzoek en herstel.
We houden u op de hoogte
— Afmelding 18-05-2022 21:10 uur — Engineers melden dat de herstelwerkzaamheden langer hebben geduurd dan gepland, maar de storing rond 20:30 uur is verholpen. Hierbij wordt deze melding gesloten. —...
— Afmelding 18-05-2022 21:10 uur —
Engineers melden dat de herstelwerkzaamheden langer hebben geduurd dan gepland, maar de storing rond 20:30 uur is verholpen.
Hierbij wordt deze melding gesloten.
— Update 18-05-2022 16:57 uur —
Onze leverancier zal vanavond tussen 18:00 en 19:00 de voorbereidde herstelwerkzaamheden uitvoeren.
Gedurende de werkzaamheden kan er onderbreking plaatsen vinden.
— Update 18-05-2022 16:30 uur —
Onze leverancier is herstelwerkzaamheden aan het voorbereiden.
We updaten dit bericht wanneer we weten wanneer deze werkzaamheden worden uitgevoerd.
— Update 18-05-2022 15:30 uur —
Onze engineers en leverancier zijn het issue nog aan het onderzoeken.
Volgende update volgt rond 16:30.
— Update 18-05-2022 13:11 uur —
Engineers constateren nog performance issues met KPN EEN Receptie+ en HIP Receptionist+.
In samenwerking met de leverancier is de storing in onderzoek.
Vandaar dat we deze melding weer hebben heropend.
— Update 18-05-2022 11:20 uur —
Engineers melden dat de storing is opgelost.
— Update 18-05-2022 10:00 uur —
Onze engineers constateren performance issues met betrekking tot onze KPN EEN Receptie + en HIP Receptionist +.
Engineers en onze leverancier zijn aangestuurd voor onderzoek en herstel.
We houden u op de hoogte
— Afmelding 16-05-2022 16:20 — Onze engineers bevestigen dat de storing is opgelost. Na afloop van het onderzoek naar de aanleiding zullen wij u informeren middels een RFO — oorspronkelijke...
— Afmelding 16-05-2022 16:20 —
Onze engineers bevestigen dat de storing is opgelost.
Na afloop van het onderzoek naar de aanleiding zullen wij u informeren middels een RFO
— oorspronkelijke bericht 16-05-2022 15:00uur —
Onze engineers constateren performance issues met betrekking tot onze KPN EEN Receptie + en HIP Receptionist +.
Engineers en onze leverancier zijn aangestuurd voor onderzoek en herstel.
We houden u op de hoogte
— Afmelding 13 mei 09:50 uur — Engineers melden dat de herstelwerkzaamheden gisteravond succesvol zijn uitgevierd en volledige redundantie hersteld is. Deze melding wordt hiermee gesloten. — Update bericht 12...
— Afmelding 13 mei 09:50 uur —
Engineers melden dat de herstelwerkzaamheden gisteravond succesvol zijn uitgevierd en volledige redundantie hersteld is.
Deze melding wordt hiermee gesloten.
— Update bericht 12 mei 16:20 uur —
Engineers zullen vanavond tussen 22:30 en 01:00 uur de voorbereidde herstelwerkzaamheden uitvoeren. Gedurende de werkzaamheden wordt er geen impact verwacht op de beschikbaarheid van het platform, diensten en onderliggende functionaliteiten.
Een volgende update zal morgenochtend worden geplaatst.
— Update bericht 12 mei 11:30 uur —
Engineers melden te werken aan voor te bereiden herstelwerkzaamheden met als doel vanavond de volledige redundantie te herstellen.
Deze werkzaamheden zullen met de leverancier worden afgestemd voordat deze worden uitgevoerd.
Rond 17:00 uur volgt een nieuwe update.
— Update bericht 11 mei 16:45 uur —
Engineers melden dat beide onderzoek in samenwerking met de leverancier nog gaande zijn en dat hier vanavond aan doorgewerkt wordt.
De volgende update volgt morgen rond 11:00 uur of eerder wanneer nodig.
— Update bericht 11 mei 13:25 uur —
Engineers melden geen nieuwe of terugkomende impact te hebben waargenomen. Hiernaast melden engineers een verdacht netwerkcomponent te hebben geïdentificeerd.
Het onderzoek in samenwerking met de leverancier blijft gaande. Enerzijds om de oorzaak te achterhalen. Anderzijds om de volledige redundantie op het platform te herstellen.
Een volgende update volgt rond 16:45 uur.
— Update bericht 11 mei 10:55 uur —
Engineers melden dat de impact volledig is weggenomen sinds 09:45 uur.
De leverancier is bijgeschakeld in het onderzoek naar de oorzaak.
Het platform wordt de komende uren nauwlettend in de gaten gehouden.
Een volgende update volgt rond 13:30 uur.
— Update bericht 11 mei 09:50 uur —
Engineers hebben een mitigerende wijziging doorgevoerd en zien gedeeltelijk herstel op het aantal toestelregistraties.
Wanneer eindgebruikers nog problemen ondervinden met een toestel kan een herstart of het uit en inloggen hiervan nodig zijn. Mochten er hierna nog problemen worden ervaren, neem dan contact op met onze support engineers.
Een volgende update volgt rond 11:00 uur.
— Oorspronkelijk bericht 11 mei 08:28 uur —
Engineers constateren inconsistentie in het aantal toestelregistraties op het telefonieplatform waardoor telefoontoestellen met tussenpozen niet bereikbaar kunnen zijn.
Het onderzoek naar de oorzaak en oplossing is gestart.
We houden je op de hoogte.
— Afmelding 10-05-2022 11:15 — De leverancier meldt dat de storing is verholpen. We sluiten hiermee de melding. — Oorspronkelijke melding 10-05-2022 09:30 — Eurofiber meldt een storing in regio...
— Afmelding 10-05-2022 11:15 —
De leverancier meldt dat de storing is verholpen.
We sluiten hiermee de melding.
— Oorspronkelijke melding 10-05-2022 09:30 —
Eurofiber meldt een storing in regio Lelystad.
Eurofiber heeft de storing in onderzoek en engineers zijn aangestuurd.
Als gevolg van de storing is de verbinding mogelijk niet of vertraagd beschikbaar.
Wij houden u op de hoogte.
— Afmelding 13 mei 11:35 uur — Engineers melden dat de achterstanden zijn weggewerkt en de leverprocessen correct functioneren. Deze melding wordt hiermee gesloten. — Update 12 mei 16:35 uur...
— Afmelding 13 mei 11:35 uur —
Engineers melden dat de achterstanden zijn weggewerkt en de leverprocessen correct functioneren.
Deze melding wordt hiermee gesloten.
— Update 12 mei 16:35 uur —
Engineers melden dat herstel in de leverprocessen wordt waargenomen. Ontstane achterstanden worden momenteel weggewerkt.
Een volgende update volgt morgen rond 10:00 uur.
— Update 12 mei 13:45 uur —
Engineers melden dat de workaround succesvol is geïmplementeerd. De leverstraat wordt de komende uren nauwlettend gemonitord.
Om 16:00 uur is een business call gepland om de resultaten te bespreken. Hierna volgt een update.
— Update 12 mei 10:45 uur —
Engineers melden de laatste voorbereidingen te treffen voor het implementeren van een workaround. Deze zal rond het middaguur worden geïmplementeerd.
We zullen dit bericht updaten als de eerste resultaten na de implementatie bekend zijn.
— Update 12 mei 09.15 uur —
Onze engineers hebben het issue gevonden en zijn bezig om het op te lossen.
Volgende update volgt om 14.00 uur .
We houden u op de hoogte.
— Update 11 mei 16.30 uur —
Onze engineers zijn op dit moment druk met het herstellen van deze storing.
We houden u op de hoogte.
— Update 11 mei 12.30 uur —
Onze engineers zijn op dit moment druk met het herstellen van deze storing.
We houden u op de hoogte.
— Update 11 mei 09.15 uur —
Onze engineers zijn op dit moment druk met het herstellen van deze storing.
We houden u op de hoogte.
—Update 10 mei 16.00 uur —
Onze engineers zijn op dit moment druk met het herstellen van deze storing.
We houden u op de hoogte.
— Update 09 mei 15.15 uur —
Onze engineers zijn op dit moment druk met het herstellen van deze storing.
We houden u op de hoogte.
— Origineel bericht 09 mei 10.00 uur —
Onze engineers melden dat er op dit moment een storing is op het toekennen van IP-adressen op alle connectivity-orders (oa. xDSL, FttH/FttB , Fiber, VLAN).
Het is op dit moment niet mogelijk om connectivity-orders op te leveren of wijzigingen aan te brengen op het IP-adres van een bestaande order.
We houden u op de hoogte.