— Afmelding 25 maart 2025 10:45 uur — De oorzaak van het probleem is gevonden en hersteld. Deze melding wordt hierbij gesloten. — Oorspronkelijk bericht 25 maart 2025 10:15 uur...
— Afmelding 25 maart 2025 10:45 uur —
De oorzaak van het probleem is gevonden en hersteld.
Deze melding wordt hierbij gesloten.
— Oorspronkelijk bericht 25 maart 2025 10:15 uur —
Engineers constateren dat partners en klanten niet kunnen inloggen in Onebase.
Engineers zijn aangestuurd voor onderzoek en herstel.
Een update volgt zodra we meer informatie hebben
—Afmelding bericht donderdag 25 maart 2025 16:45 uur — Er heeft een release plaatsgevonden waarmee de oorzaak van de verstoring is opgelost. Engineers bevestigen herstel na de release. Deze melding...
Er heeft een release plaatsgevonden waarmee de oorzaak van de verstoring is opgelost.
Engineers bevestigen herstel na de release.
Deze melding wordt hierbij gesloten.
— Update bericht 25 maart 2025 16:00 uur —
Engineers hebben de oorzaak gevonden en zijn bezig met het ontwikkelen van een oplossing.
Een update verwachten we morgen om 10:00 uur te plaatsen of eerder wanneer beschikbaar.
— Oorspronkelijk bericht 25 maart 2025 14:00 uur —
Op dit moment is er een verstoring in het bestelproces voor Microsoft/Office 365 waarbij een bestaande Microsoft-tenant geregistreerd wordt.
Het is hierdoor niet mogelijk om een bestaande Microsoft-tenant te onboarden op een klantkaart.
De leverancier is aangestuurd voor onderzoek en herstel.
Een update verwachten we rond 16:00 uur te plaatsen of eerder wanneer beschikbaar.
— Afmelding Maandag 24 maart 09:30 — Engineers hebben vernomen dat impact zich limiteert tot verouderde DrayTek modems. Hierbij wordt er misbruik gemaakt van de publieke poort 443. Het advies...
— Afmelding Maandag 24 maart 09:30 —
Engineers hebben vernomen dat impact zich limiteert tot verouderde DrayTek modems.
Hierbij wordt er misbruik gemaakt van de publieke poort 443.
Het advies is om in samenspraak met de hardware leverancier het (model) modem up-to-date te brengen en security maatregelen toe te passen.
– Oorspronkelijk bericht Zondag 23 Maart 15:00 –
Engineers ontvangen meldingen over verminderde performance op een deel van de xDSL verbindingen van KPN.
Als gevolg van de storing zijn verbindingen mogelijk instabiel.
Het advies is om de router firmware te upgraden en de klantlocatie op verdere problemen na te lopen. Indien de problemen hiermee niet zijn opgelost kan men een Catalog Item inschieten voor xDSL, instabiele verbinding.
– Afmelding bericht Donderdag 20/03/2025 14:30 – Aanvullende herstel-werkzaamheden hebben plaatsgevonden. Engineers melden dat de stabiliteit en snelheid van IRMA terug is naar normale waarden. Deze melding wordt hierbij gesloten....
– Afmelding bericht Donderdag 20/03/2025 14:30 –
Aanvullende herstel-werkzaamheden hebben plaatsgevonden.
Engineers melden dat de stabiliteit en snelheid van IRMA terug is naar normale waarden.
Deze melding wordt hierbij gesloten.
– Update bericht Donderdag 20/03/2025 12:05 –
Na een aanpassing is bereikbaarheid van IRMA hersteld.
Er worden nog enkele vertragingen opgemerkt, deze worden onderzocht.
Omstreeks 15:00 of wanneer meer informatie bekend is volgt nieuwe update.
– Oorspronkelijk bericht Donderdag 20/03/2025 11:25 –
Engineers constateren een verminderde bereikbaarheid van IRMA.
Onderzoek is gestart, omstreeks 13:00 of wanneer meer informatie bekend is volgt nieuwe update.
— Afmelding bericht dinsdag 18 maart 2025 09:20 uur — Engineers geven aan dat de storing hiermee is verholpen. — Update bericht 17 maart 16:00 uur — Engineers hebben de...
— Afmelding bericht dinsdag 18 maart 2025 09:20 uur —
Engineers geven aan dat de storing hiermee is verholpen.
— Update bericht 17 maart 16:00 uur —
Engineers hebben de oorzaak gevonden.
Tijdens onderhoud vanavond tussen 20:00 uur en 21:00 uur zullen de benodigde herstelwerkzaamheden worden uitgevoerd.
— Oorspronkelijk bericht 17 maart 13:30 uur —
We ontvangen meldingen dat een beperkt aantal publiek geregistreerde toestellen hun registratie verliezen en kort daarna zichzelf weer opnieuw registreren.
Engineers zijn aangestuurd voor onderzoek en herstel.
Een volgende update volgt rond 16:00 uur of eerder indien beschikbaar.
— Afmelding bericht dinsdag 7 maart 2025 14:50 uur — Business checks bevestigen volledig herstel. Hierbij wordt deze melding gesloten. — Update bericht dinsdag 7 maart 2025 13:40 uur —...
— Afmelding bericht dinsdag 7 maart 2025 14:50 uur —
Business checks bevestigen volledig herstel.
Hierbij wordt deze melding gesloten.
— Update bericht dinsdag 7 maart 2025 13:40 uur —
Engineers constateren herstel van verbindingen.
Business checks ter bevestiging van herstel worden uitgevoerd.
— Update bericht dinsdag 7 maart 2025 13:30 uur —
De energieleverancier is aangestuurd voor herstel. De volgende update volgt zodra het incident is opgelost of indien 75% van de verwachte eindtijd is verstreken.
— Oorspronkelijk bericht 7 maart 2025 2025 11:00 uur —
Momenteel constateren wij een internet storing in de regio Soest.
Als gevolg van deze storing zijn xDSL en FttH verbindingen mogelijk niet of vertraagd beschikbaar.
Engineers zijn aangestuurd ter onderzoek.
— Afmelding 5 maart 2025 14:50 uur — De oorzaak van het probleem is gevonden en hersteld. Deze melding wordt hierbij gesloten. — Oorspronkelijk bericht 5 maart 2025 14:15 uur...
— Afmelding 5 maart 2025 14:50 uur —
De oorzaak van het probleem is gevonden en hersteld.
Deze melding wordt hierbij gesloten.
— Oorspronkelijk bericht 5 maart 2025 14:15 uur —
Engineers constateren dat partners en klanten niet kunnen inloggen in Onebase.
Engineers zijn aangestuurd voor onderzoek en herstel.
Een update volgt zodra we meer informatie hebben
— Afmelding 3 maart 2025 11:35 uur — Engineers hebben het issue opgelost, verzoeken kunnen weer als gebruikelijk worden opgepakt. Hierbij wordt deze melding gesloten. — Oorspronkelijk bericht 3 maart...
— Afmelding 3 maart 2025 11:35 uur —
Engineers hebben het issue opgelost, verzoeken kunnen weer als gebruikelijk worden opgepakt.
Hierbij wordt deze melding gesloten.
— Oorspronkelijk bericht 3 maart 2025 10:00 uur —
Door verminderde beschikbaarheid van interne systemen kunnen sommige verzoeken niet direct worden uitgevoerd, dit raakt vooral verzoeken voor VoIP delivery en Mobiel support.
Engineers zijn aangestuurd voor onderzoek en herstel.
Een update volgt zodra we meer informatie hebben.
— Afmelding bericht 26 februari 2025 09:00 uur — Business checks bevestigen volledig herstel van de dienstverlening. Hiermee wordt de melding gesloten. — Update bericht 25 februari 2025 17:45 uur...
— Afmelding bericht 26 februari 2025 09:00 uur —
Business checks bevestigen volledig herstel van de dienstverlening.
Hiermee wordt de melding gesloten.
— Update bericht 25 februari 2025 17:45 uur —
Er is een herstelactie uitgevoerd waardoor de bereikbaarheid van het KPN Partner Network is hersteld.
Business checks worden uitgevoerd om volledig herstel te bevestigen voor 247Helpdesk.
Een volgende update volgt rond 18:30 uur of eerder indien beschikbaar.
— Update bericht 25 februari 2025 17:30 uur —
Engineers melden dat de telefoongesprekken naar 247Helpdesk telefoonnummers ook niet worden afgeleverd.
Hierdoor is de dienst op dit moment niet beschikbaar. De titel van deze storing is vanwege deze impact aangepast.
Een volgende update volgt rond 19:00 uur of eerder indien beschikbaar.
— Update bericht 25 februari 2025 17:05 uur —
Er is nog geen wijziging in de huidige situatie. Meerdere oplosrichtingen worden onderzocht.
Een volgende update volgt rond 18:00 uur of eerder indien beschikbaar.
— Update bericht 25 februari 2025 16:10 uur —
Het onderzoek naar de oorzaak is nog gaande. Extra expertise is opgeschaald.
Een oplostijd is nog niet bekend.
Het Service-Now service platform ondervind geen impact van deze storing.
Voor vragen kan er een ticket worden aangemaakt.
Een volgende update wordt rond 17:00 uur verwacht.
— Oorspronkelijk bericht 25 februari 2025 15:30 uur —
Engineers constateren dat er geen gesprekken kunnen worden opgezet naar het KPN Partner Network.
Onderzoek naar de oorzaak is gestart.
We houden je op de hoogte.
— Afmelding bericht 21-02-2025 09:15 uur — Herstelwerkzaamheden hebben plaatsgevonden. De achterstand is verwerkt. Deze melding wordt hierbij gesloten. — Update bericht 20-02-2025 16:45 uur — De oorzaak van...
— Afmelding bericht 21-02-2025 09:15 uur —
Herstelwerkzaamheden hebben plaatsgevonden.
De achterstand is verwerkt.
Deze melding wordt hierbij gesloten.
— Update bericht 20-02-2025 16:45 uur —
De oorzaak van het probleem is gevonden.
Herstelwerkzaamheden worden voorbereid.
Een volgende update volgt morgenvroeg rond 09:15
— Oorspronlijke bericht 20-02-2025 15:15 uur —
Engineers constateren momenteel uitval in de vaste leverstraat.
Hierdoor worden VoIP orders momenteel niet opgeleverd.
Onderzoek is gestart.
Wij houden je op de hoogte.