Verminderde performance

—afmelding 11-8-2020 16:00 —

Sinds de herstart is de omgeving stabiel gebleven en is het impact weggenomen.
De leverancier houdt hier verder monitoring op actief.

—update 11-8-2020 12:30 —

De impact is door een work-around verminderd maar houdt wel aan.
De node krijgt nu een herstart.
Wij houden je op de hoogte.

—update 11-8-2020 08:30 —

De leverancier heeft meer wegval waargenomen en is verder onderzoek gestart.
Wij houden je verder op de hoogte.

—update 11-8-2020 08:15 —

Afgelopen nacht is de node compleet vervangen.
Momenteel monitored de leverancier de node om de stabiliteit te garanderen.
Wij houden je op de hoogte.

—update 10-8-2020 22:15 —

De leverancier heeft het issue nog in onderzoek.
Wij verwachten hier vanavond geen verdere update meer op.
Morgenochtend houden wij u verder op de hoogte.

—update 10-8-2020 19:15 —

Bij nader onderzoek blijkt het vervangen van hardware geen oplossing te zijn.
De leverancier heeft dit opgeschaald en heeft het verder in onderzoek.
Wij houden je op de hoogte.

—update 10-8-2020 15:30 —

De leverancier heeft een node gereset maar dit heeft het issue niet mogen oplossen.
Momenteel loopt er een TAC case bij de leverancier.
Wij houden je op de hoogte.

— oorspronkelijke melding 10-08-2020 12:30 uur —

Onze engineers constateren performance issues op verbindingen van Eurofiber.
Als gevolg van de storing zijn Fiber verbindingen mogelijk niet of vertraagd beschikbaar.
Ook kan er herhalende wegval op de verbinding waargenomen worden.
Leverancier is met onderzoek gestart.
Wij houden je op de hoogte.


Getroffen diensten:

Eurofiber