Telefonieapplicaties ASB7

— Afmelding 17 november 2021 15:00 uur —

Er zijn geen bijzonderheden meer waargenomen op de ASB7.

De melding wordt hiermee gesloten.

— Update bericht 17 november 2021 12:30 uur —

Engineers melden dat de checks positief zijn bevonden en bevestigen hiermee dat de impact is weggenomen.

Er wordt verscherpte monitoring op de ASB7 toegepast.

Een volgende update volgt later vanmiddag.

— Update bericht 17 november 2021 11:10 uur —

Engineers geven aan dat de omschakelingen succesvol zijn uitgevoerd.

Checks worden uitgevoerd om herstel te bevestigen.

Mocht je nog problemen ervaren, neem dan contact op met onze engineers middels een ticket(update).

— Update bericht 17 november 2021 10:45 uur —

Engineers treffen voorbereidingen voor een redundante omschakelingen op de ASB7. Deze zullen om 10:50 en 11:00 uur worden uitgevoerd.

— Update bericht 17 november 2021 9:40 uur —

Engineers melden dat er herstel zichtbaar is voor het aanmelden op de ASB7. De impact voor eindgebruikers neemt hiermee af.

De oplossing voor het onderliggend probleem is nog niet gevonden. Hiervoor wordt in samenwerking met de leverancier verder onderzoek uitgevoerd.

— Update bericht 17 november 2021 8:55 uur —
Na een eerste impactanalyse blijkt dat alle applicaties welke verbinding maken met ASB7 niet in kunnen loggen. Hiervoor is de titel van deze melding aangepast.

Verder onderzoek naar de oorzaak en herstel is gaande.

We houden je op de hoogte.

— Oorspronkelijk bericht 17 november 2021 8:30 uur —

Engineers ontvangen meldingen dat IAM gebruikers, specifiek gebruikmakend van de ASB7, niet kunnen inloggen op de applicatie.

Onderzoek naar de oorzaak is gestart.

We houden je op de hoogte.


Getroffen diensten:

HIP Express Office HIPIN Software Integratie / KPN EEN Software Integratie HIPPER+ / KPN Mijn Gesprek IAM Mobile VoIP