— Afmelding bericht 12 april 2022 16:40 —
Engineers bevestigen volledig herstel van de bereikbaarheid.
Hiermee wordt deze melding gesloten.
— Update bericht 12 april 2022 14:40 —
Engineers hebben de oorzaak gevonden en herstelwerkzaamheden uitgevoerd.
Alle problemem moeten hiermee opgeslost zijn. Ter bevestiging worden business checks uitgevoerd. De eerste resultaten zijn positief.
Rond 16:30 uur volgt de volgende update.
— Update bericht 12 april 2022 12:45 —
Er is nog geen oorzaak en/of oplossing is nog niet gevonden. Extra expertise is bijgeschakeld.
Een volgende update volgt rond 14:30 uur.
— Update bericht 12 april 2022 08:55 —
Engineers melden dat de meeste problemen verholpen zijn.
Het onderzoek naar de oorzaak en een oplossing gaat door.
— Update bericht 11 april 2022 16:30 —
Engineers hebben een wijziging doorgevoerd waardoor de problemen verholpen moeten zijn.
Business checks worden uitgevoerd om herstel te bevestigen.
— Oorspronkelijk bericht 11 april 2022 10:55 —
Onze engineers constateren een storing op de callcenters van het KPN Partner Network.
Hierdoor zijn wij verminderd bereikbaar en kunt u de volgende issues ervaren:
Haperende keuze menu
Langere wachttijden
Hakkelende audio gesprekken met 1 van onze support engineers.
Onderzoek naar de storing is gaande. Wij houden u op de hoogte.