Telefoonregistraties

— Afmelding 13 mei 09:50 uur —
Engineers melden dat de herstelwerkzaamheden gisteravond succesvol zijn uitgevierd en volledige redundantie hersteld is.

Deze melding wordt hiermee gesloten.

— Update bericht 12 mei 16:20 uur —
Engineers zullen vanavond tussen 22:30 en 01:00 uur de voorbereidde herstelwerkzaamheden uitvoeren. Gedurende de werkzaamheden wordt er geen impact verwacht op de beschikbaarheid van het platform, diensten en onderliggende functionaliteiten.

Een volgende update zal morgenochtend worden geplaatst.

— Update bericht 12 mei 11:30 uur —
Engineers melden te werken aan voor te bereiden herstelwerkzaamheden met als doel vanavond de volledige redundantie te herstellen.
Deze werkzaamheden zullen met de leverancier worden afgestemd voordat deze worden uitgevoerd.

Rond 17:00 uur volgt een nieuwe update.

— Update bericht 11 mei 16:45 uur —
Engineers melden dat beide onderzoek in samenwerking met de leverancier nog gaande zijn en dat hier vanavond aan doorgewerkt wordt.

De volgende update volgt morgen rond 11:00 uur of eerder wanneer nodig.

— Update bericht 11 mei 13:25 uur —
Engineers melden geen nieuwe of terugkomende impact te hebben waargenomen. Hiernaast melden engineers een verdacht netwerkcomponent te hebben geïdentificeerd.

Het onderzoek in samenwerking met de leverancier blijft gaande. Enerzijds om de oorzaak te achterhalen. Anderzijds om de volledige redundantie op het platform te herstellen.

Een volgende update volgt rond 16:45 uur.

— Update bericht 11 mei 10:55 uur —
Engineers melden dat de impact volledig is weggenomen sinds 09:45 uur.
De leverancier is bijgeschakeld in het onderzoek naar de oorzaak.

Het platform wordt de komende uren nauwlettend in de gaten gehouden.
Een volgende update volgt rond 13:30 uur.

— Update bericht 11 mei 09:50 uur —
Engineers hebben een mitigerende wijziging doorgevoerd en zien gedeeltelijk herstel op het aantal toestelregistraties.

Wanneer eindgebruikers nog problemen ondervinden met een toestel kan een herstart of het uit en inloggen hiervan nodig zijn. Mochten er hierna nog problemen worden ervaren, neem dan contact op met onze support engineers.

Een volgende update volgt rond 11:00 uur.

— Oorspronkelijk bericht 11 mei 08:28 uur —
Engineers constateren inconsistentie in het aantal toestelregistraties op het telefonieplatform waardoor telefoontoestellen met tussenpozen niet bereikbaar kunnen zijn.

Het onderzoek naar de oorzaak en oplossing is gestart.

We houden je op de hoogte.


Getroffen diensten:

HIP KPN EEN VoIP