Telefonische bereikbaarheid KPN Partner Network en 247Helpdesk

— Afmelding bericht 26 februari 2025 09:00 uur —
Business checks bevestigen volledig herstel van de dienstverlening.

Hiermee wordt de melding gesloten.

— Update bericht 25 februari 2025 17:45 uur —
Er is een herstelactie uitgevoerd waardoor de bereikbaarheid van het KPN Partner Network is hersteld.
Business checks worden uitgevoerd om volledig herstel te bevestigen voor 247Helpdesk.

Een volgende update volgt rond 18:30 uur of eerder indien beschikbaar.

— Update bericht 25 februari 2025 17:30 uur —
Engineers melden dat de telefoongesprekken naar 247Helpdesk telefoonnummers ook niet worden afgeleverd.
Hierdoor is de dienst op dit moment niet beschikbaar. De titel van deze storing is vanwege deze impact aangepast.

Een volgende update volgt rond 19:00 uur of eerder indien beschikbaar.

— Update bericht 25 februari 2025 17:05 uur —
Er is nog geen wijziging in de huidige situatie. Meerdere oplosrichtingen worden onderzocht.

Een volgende update volgt rond 18:00 uur of eerder indien beschikbaar.

— Update bericht 25 februari 2025 16:10 uur —
Het onderzoek naar de oorzaak is nog gaande. Extra expertise is opgeschaald.

Een oplostijd is nog niet bekend.
Het Service-Now service platform ondervind geen impact van deze storing.
Voor vragen kan er een ticket worden aangemaakt.

Een volgende update wordt rond 17:00 uur verwacht.

— Oorspronkelijk bericht 25 februari 2025 15:30 uur —
Engineers constateren dat er geen gesprekken kunnen worden opgezet naar het KPN Partner Network.

Onderzoek naar de oorzaak is gestart.

We houden je op de hoogte.


Getroffen diensten:

247 Helpdesk 247 Services RoutIT