Storing RoutIT Systemen

— afmelding 20:00 uur —

De verwachting is dat de CDR’s morgen volledig verwerkt zijn. Met dit bericht wordt deze CSP melding afgesloten.
We werken er aan om zo spoedig een RFO aan te leveren. Deze zal te vinden zijn in de kennisdatabase.

— update 15:45 uur —

Als gevolg van deze verstoring loopt de aanlevering van het verbruik, limieten en waarschuwingen achter en worden hoogverbruiksmeldingen verlaat verzonden. In de komende uren wordt deze achterstand weggewerkt.

— update 13:00 uur —

Op alle systemen is herstel zichtbaar. Mocht de verbinding niet zijn hersteld, dan adviseren wij u de apparatuur op klantlocatie te herstarten.
Op meldingen van verbruik, limieten en waarschuwingen bij hoogverbruik worden controles uitgevoerd.

— update 12:30 uur —

Het ticketsysteem is hersteld. Het is weer mogelijk om tickets in te dienen. Ook worden er weer 247monitoring tickets aangemaakt.

— update 12:00 uur —

De internet verbindingen zijn grotendeels hersteld, indien u een inactieve verbinding heeft, kunt u in IRMA controleren of de verbinding is voorzien van line-id en de oplossing in eerder genoemde update van 11:00 toepassen.

De volgende RoutIT systemen hebben op dit moment nog impact van de verstoring:

– Ticketsysteem (u kunt op dit moment geen support tickets aanmaken).
– Vertraging RAS check.
– Worden er geen meldingen van verbruik, limieten en waarschuwingen verstuurd en worden hoogverbruiksmeldingen niet verzonden.
– Beperkte beschikbaarheid van de beheerportal.

 

Wij plaatsen de volgende update uiterlijk 13:00 uur.

— update 11:00 uur —

Herstel is op dit moment nog gaande.
Indien u een getroffen internet verbinding heeft die gebruikt maakt van line-id, dan kunt u de verbinding herstellen door de credentials uit de IRMA order in het modem te plaatsen.
Wij plaatsen uiterlijk 12:00 een update.

— update 10:00 uur —

De status is onveranderd. Het ticketsysteem is nog onbereikbaar. Hierdoor worden er ook geen 247monitoring tickets aangemaakt. Engineers werken onverminderd door aan een oplossing. Wij plaatsen uiterlijk om 11:00 uur een volgende update.

— update 09:15 uur —

De 247 services app is hersteld.

— Oorspronkelijke melding 08:00 uur —

Op dit moment ervaren wij een verstoring op RoutIT systemen. Als gevolg van deze storing:

– Kunt u op dit moment geen support tickets aanmaken;
– Is de 247Services app verminderd bruikbaar;
– Kunnen in enkele gevallen geen profielen vanaf de radius server opgehaald worden (wanneer er geen line id is);
– Werkt de RAS check vertraagd;
– Worden er geen meldingen van verbruik, limieten en waarschuwingen verstuurd en worden hoogverbruiksmeldingen niet verzonden.
– Beperkte beschikbaarheid van de beheerportal.

Let op: herstart de modem/router niet. Wanneer de modem/router herstart kan er mogelijk geen profiel opgehaald worden, waardoor er geen connectie met het internet meer is.

Wij werken aan een oplossing en houden u op de hoogte.


Getroffen diensten:

247 Services Connectivity RoutIT