Storing Eurofiber regio Rotterdam

— afmelding 20-09-2020 09:30 uur —

De leverancier meldt dat de herstelwerkzaamheden afgerond zijn.
Hiermee is de impact weggenomen.

— update 19-09-2020 21:45 uur —

Eurofiber meldt dat er engineers op locatie gearriveerd zijn om voorbereidingen te treffen voor de laswerkzaamheden. Na verwachting wordt er om 22:00 uur gestart met herstelwerkzaamheden. Wij houden u op de hoogte.

— update 19-09-2020 14:25 uur —

Eurofiber engineers geven aan dat de herstelwerkzaamheden op locatie vertraging hebben opgelopen in verband met het verplaatsen van zwaar materiaal.
Het vervangen van een gedeelte van het tracé loopt hierdoor vertraging op. Wij houden u op de hoogte.

— update 19-09-2020 10:00 —

De leverancier vervangt een gedeelte van het tracé.
Hersteltijd is op dit punt nog onbekend.

Wij verwachten vanmiddag een volgende update.

— update 18-09-2020 19:00 —

De leverancier heeft de kabelschade gelokaliseerd.
De leverancier geeft dit de hoogste prioriteit maar door complicaties is herstel niet direct mogelijk.

Wij verwachten morgen verdere updates te ontvangen omtrent dit issue.

— update 18-09-2020 16:00 —

De leverancier meldt dat er kabelschade in Rotterdam is opgetreden. De storing in Arnhem blijkt hier niet aan gerelateerd.
Momenteel wordt de breuklocatie onderzocht.

Wij houden u op de hoogte.

— Oorspronkelijke melding 18-09-2020 13:00 —

Eurofiber meldt een storing aan een koppeling tussen Arnhem en Rotterdam.
Eurofiber heeft de storing in onderzoek en engineers zijn aangestuurd.

Als gevolg van de storing is de verbinding mogelijk niet of vertraagd beschikbaar.

Wij houden u op de hoogte.


Getroffen diensten:

Eurofiber