— afmelding 22-11-2019 12:35 uur —
De diensten welke impact hebben gehad worden door onze engineers continue gemonitord.
De dienstverlening is volledig hersteld. Zoals aangegeven volgt er zo spoedig mogelijk een Reason for Outage.
— update 22-11-2019 08:30 uur —
Onze engineers melden dat de dienstverlening van de CAIW verbindingen zojuist is hersteld.
— update 00:18 uur —
Onze engineers blijven de diensten monitoren. Naar aanleiding van de storing volgt een RFO.
— update 23:45 uur —
Onze engineers bevestigen dat de impact is weggenomen. De volgende diensten hebben deels impact gehad:
- Colodiensten
- mShield,
- IPVPN
- VOIP en VaMo
- vCD
- vMach
Het onderzoek naar de oorzaak loopt nog. Onze engineers monitoren de dienstverlening.
— update 23:25 uur —
Er is een korte onderbreking geweest. Onze engineers zien herstel van de dienstverlening.
Overige onderhoudswerkzaamheden zijn onderbroken.
— oorspronkelijke bericht 21 november 2019 22:59 uur —
Er komen meldingen binnen van uitval van verschillende diensten waaronder connectivity, mShield en IPVPN. De oorzaak ligt waarschijnlijk bij een stroomstoring in een datacenter.
Onderzoek naar de precieze oorzaak is gaande.