Registraties Telefoontoestellen

— afmelding 23 november 19:45 —

Onze engineers melden positieve resultaten van de laatste controles. We zien volledig herstel.

Indien een toestel of trunk zich niet registreert dan een herstart uitvoeren.

— update 23 november 19:10 —

Onze engineers hebben verkeer via een andere switch omgeleid.  We zien daardoor herstel van de toestelregistraties. We voeren nog een aantal controles uit ter verificatie van de oplossing.

Indien een toestel of trunk zich niet registreert dan een herstart uitvoeren.

Onze engineers blijven de dienst monitoren.

— update 23 november 16:10 —

Het onderhoud is tot nader order uitgesteld. Er is meer onderzoek nodig.

— update 23 november 15:25 —

Rond 15:30 voeren engineers spoedonderhoud uit aan het platform. Hierdoor kan voor 10 minuten verminderde performance van het platform worden ervaren.

— update 23 november 12:00 —

Er zijn meerdere NOC engineers opgeschaald om de oorzaak te vinden.
Wij houden je op de hoogte.

— update 20:30 uur —

Onze engineers blijven actief troubleshooten in samenwerking met de leverancier.
Wij houden je op de hoogte

— update 16:10 uur —

Onze engineers melden dat het onderzoek naar de storing gaande is. Onze leverancier is aangestuurd ter ondersteuning.
De volgende update volgt uiterlijk om 20:30 uur.

— update 11:55 uur —

Engineers melden dat het onderzoek naar de oorzaak in volle gang is. Volgende update volgt zo spoedig mogelijk.

— oorspronkelijke melding 22-11-2019 10:45 uur —

Onze engineers constateren een storing met betrekking tot de registraties van de telefoontoestellen in het IP VPN.

Engineers zijn aangestuurd voor onderzoek en herstel.

Wij houden u op de hoogte.


Getroffen diensten:

HIP KPN EEN VoIP