OneBase: Vertraging nieuwe bestellingen

— Afmelding bericht woensdag 21 februari 2024 16:45 —
Engineers melden dat herstel succesvol is uitgevoerd, dit issue is hierna niet meer voorgekomen.
Deze melding wordt hierbij gesloten.

— Update bericht  maandag 19 februari 2024 10:30 uur —
Een deel van de nieuwe opleveringen wordt nog steeds vertraagd zichtbaar in OneBase.
De situatie is verder stabiel gebleven. Momenteel wordt nog gewerkt aan een oplossing.

Een volgende update komt wanneer meer informatie beschikbaar is.

— Oorspronkelijk bericht vrijdag 16 februari 2024 15:00 uur —
Onze engineers is gemeld dat het meerdere uren duurt tot bestellingen zichtbaar zijn in OneBase.
Dit betreft o.a. nieuw bestelde of geimporteerde mobiele nummers, telefooncentrales, en Zakelijke TV.
Onderzoek is uitgevoerd en de vermoedelijke oorzaak gevonden, momenteel wordt gewerkt aan een oplossing.

Mobiele aansluitingen waarvoor een E-Sim moet worden opgeleverd kunnen de gegevens uit IRMA handmatig in het toestel zetten.
Beheerportaal kan voor een deel van de acties als workaround gebruikt worden.

Een volgende update volgt maandagochtend rond 10:00 of eerder indien beschikbaar.


Getroffen diensten:

OneBase