– Afmelding bericht Dinsdag 15/04/2025 12:45 –
Engineers bevestigen herstel, synchronisatie van OneBase werkt weer als verwacht.
De telefooncentrales en mobiele abonnementen zijn nu weer inzichtelijk in de portal.
Deze melding wordt hierbij gesloten.
– Update bericht Dinsdag 15/04/2025 12:00 –
Herstellende acties worden momenteel toegepast.
Synchronisatie zal naar verwachting weer gaan lopen vanaf 12:30.
Volgende update komt om 13:00.
– Update bericht Dinsdag 15/04/2025 10:30 –
Bij nader onderzoek blijkt het probleem groter dan verwacht.
De titel van deze melding is aangepast om het issue beter te onderschrijven.
Dit issue treft alles wat met de uurlijkse synchronisatie wordt opgeleverd in OneBase.
Telefooncentrales die gisterenmiddag of later besteld zijn verschijnen ook niet in de portal.
Een volgende update komt 12:00 of eerder indien beschikbaar.
– Oorspronkelijk bericht Dinsdag 15/04/2025 09:10 –
Engineers ontvangen melding dat sinds gisterenmiddag nieuwe mobiele abonnementen niet in OneBase verschijnen.
Hierdoor kunnen geen eSIM QR codes worden opgehaald, en kunnen de abonnementen niet beheerd worden.
Er is aangestuurd voor onderzoek en herstel. Een volgende update komt 12:00 of eerder indien beschikbaar.