Mobiele Data Nederland

— Afmelding donderdag 16-05-2024 09:50 —
Business checks bevestigen volledig herstel na een toestelherstart.
Hierbij wordt deze melding gesloten.

— Update bericht woensdag 15-05-2024 16:50 —
Engineers melden dat de herstelactie is uitgevoerd. De eerste resultaten zijn positief.
Verdere business checks worden uitgevoerd.

Om herstel voor eindgebruikers te bereiken dient een toestelherstart te worden uitgevoerd.

Graag ontvangen we in eerder aangemaakte tickets terugkoppeling van herstel.

— Update bericht woensdag 15-05-2024 16:00 —
Engineers melden dat er voorbereidingen voor een herstelactie worden gedaan. Naar verwachting wordt herstel aan het begin van de avond bereikt.

We updaten dit bericht wanneer er nieuwe informatie beschikbaar is.

— Update bericht woensdag 15-05-2024 13:50 —
Partners melden een workaround te hebben door uitvoeren van een SIMwissel naar een andere fysieke SIM of eSIM.
Engineers en de eindgebruikers bevestigen verbetering te zien na uitvoeren van de wissel.
Onderzoek naar de oorzaak vind momenteel nog plaats vanuit het netwerk.
Een volgende update komt zodra aanvullende informatie of nieuwe oplossing beschikbaar is.

— Oorspronkelijk bericht woensdag 15-05-2024 10:15 —
Engineers ontvangen meldingen dat meerdere mobiele aansluitingen sinds 13-05-2024 problemen ervaren met het kunnen gebruiken van data in Nederland.
Dit lijkt een kleine fractie van de mobiele gebruikers te treffen, de meeste gebruikers ervaren geen hinder.
Onderzoek naar de grondoorzaak is momenteel bezig, bij voorvallen hiervan verzoeken wij een ticket te loggen bij de Mobiele Support afdeling.
Een volgende update komt rond 15:00 of eerder indien beschikbaar.


Getroffen diensten:

Mobiel