Leverstraat mobiel

— Afmelding storing 18 maart 2020 17:15 —

Hierbij melden we de storing af. De achterstand is inmiddels weggewerkt.

— Update 18 maart 2020 12:15 uur —

De eerder gemelde storing is na onderzoek nog niet verholpen. Deze melding word bijgewerkt wanneer er meer informatie beschikbaar is.

Door de storing is het niet mogelijk om:

  • Mobiele porteringen uit te voeren;
  • Nieuwe abonnementen op te leveren;
  • Blokkades van simkaarten uit te voeren;
  • Wijzigingen in de beheerportal / OneBase door te voeren;

Wij adviseren porteringen niet zelf af te roepen.

Voor het uitvoeren van blokkades van simkaarten kan er een ticket worden aangemaakt.

Wij houden je op de hoogte.

— Afmelding 17 maart  2020 22:30 uur—

Achterstand is weggewerkt en dienstverlening is hersteld.

— Oorspronkelijke melding 17 maart 2020 20:20 uur —

Op dit moment is er een storing in de leverstraat voor mobiel.

Hierdoor is het niet mogelijk om:

  • Mobiele porteringen uit te voeren;
  • Nieuwe abonnementen op te leveren;
  • Blokkades van simkaarten uit te voeren;
  • Wijzigingen in de beheerportal / OneBase door te voeren;
  • CDR’s te ontvangen.

Als gevolg van deze storing loopt de aanlevering van het verbruik, limieten en waarschuwingen achter en worden hoogverbruiksmeldingen niet verzonden. Wanneer CDR’s weer ontvangen worden, zullen de hoogverbruiksmeldingen alsnog verstuurd worden.

Wij adviseren porteringen niet zelf af te roepen.

Voor het uitvoeren van blokkades van simkaarten kan er een ticket worden aangemaakt.

Wij houden je op de hoogte.


Getroffen diensten:

Mobiel