Verstoring leverstraat mobiel

— Afmelding storing  25 november 09:06 uur —

Hierbij melden we de storing af. De achterstand is inmiddels weggewerkt.

— Update 24 november 2020 19:20 uur —

Dienstverlening is hersteld. Engineers monitoren de leverstraat actief en achterstanden worden weggewerkt.

— Update 24 november 2020 16:50 uur —

Op dit moment wordt een hotfix getest met betrekking tot de problemen die we ondervinden. Als de test positief is, wordt de hotfix aan het eind van de middag of aan het begin van de avond in productie genomen. Daarna kunnen we beginnen met het verwerken van de achterstand. We werken hard aan een oplossing en zodra er meer informatie kan worden gedeeld, zullen we dat doen.

— Oorspronkelijke melding 24 november 2020 10:41 uur —

Op dit moment is er een storing in de leverstraat voor mobiel.

Hierdoor is het niet mogelijk om:

  • Mobiele porteringen uit te voeren;
  • Nieuwe abonnementen op te leveren;
  • Blokkades van simkaarten uit te voeren;
  • Wijzigingen in de beheerportal / OneBase door te voeren;
  • CDR’s te ontvangen.

Als gevolg van deze storing loopt de aanlevering van het verbruik, limieten en waarschuwingen achter en worden hoogverbruiksmeldingen niet verzonden. Wanneer CDR’s weer ontvangen worden, zullen de hoogverbruiksmeldingen alsnog verstuurd worden.

Wij adviseren porteringen niet zelf af te roepen.

Voor het uitvoeren van blokkades van simkaarten kan er een ticket worden aangemaakt.

Wij houden je op de hoogte.


Getroffen diensten:

Mobiel