Storing opleveringen mobiel met CSD ondersteuning

— Update 24 augustus  2020 11:20 uur —

Onze engineers melden dat het onderhoud succesvol is uitgevoerd en de storing is verholpen.

Hierbij wordt de storingsmelding gesloten.

— Update 21 augustus  2020 14:30 uur —

Komend weekend heeft de leverancier onderhoudswerkzaamheden ingepland om de oorzaak het probleem te verhelpen.

We houden je op de hoogte.

— Update 21 augustus  2020 09:00 uur —

Alle niet opgeleverde orders zijn alsnog opgeleverd. Momenteel beperkt de storing zich enkel tot het niet op kunnen leveren van mobiele nummers met CSD ondersteuning. Totdat deze storing verholpen is adviseren wij geen order met CSD ondersteuning af te roepen.

De titel van deze storing is aangepast in verband met de beperktere impact.

— Update 20 augustus  2020 19:45 uur —

Onze engineers hebben nog niet opgeleverde orders grotendeels opgeleverd. Het zeer beperkte aantal niet opgeleverde orders zal morgen verder worden opgepakt.
Orders met CSD ondersteuning, dit zijn veelal data abonnementen, zijn momenteel zonder deze ondersteuning opgeleverd. Morgen zal verder onderzoek worden uitgevoerd naar de mogelijkheden om CSD alsnog toe te voegen.

We houden je op de hoogte.

— Oorspronkelijk bericht 20 augustus  2020 17:30 uur —

Op dit moment is er een storing in de leverstraat voor mobiel.

Hierdoor is het niet mogelijk om:

  • Mobiele porteringen uit te voeren;
  • Mobiele bewerkingen uit te voeren;
  • Nieuwe abonnementen op te leveren;

Onze engineers hebben deze storing samen met de leverancier in onderzoek.

We houden je op de hoogte.


Getroffen diensten:

Mobiel