Leverstraat mobiel

— Update 23 september 2019 17:50 uur —

De achterstand is weggewerkt.

Hierbij sluiten wij deze storingsmelding.

—Update 23 september 2019 15:25 uur—

Oorzaak is gevonden op dit moment word de backlog verwerkt.

—Update 23 september 2019 12:30 uur—

Hierbij informeren wij jullie over een vertraging in de provisioning.
Momenteel wordt er door technische teams naar de oorzaak en impact gekeken van deze storing.
Zodra we meer informatie ontvangen stellen we jullie hiervan op de hoogte.
Onze excuses voor het ongemak.

—Oorspronkelijk bericht 23 september 2019 10:45 uur—

Op dit moment is er een storing in de leverstraat voor mobiel.

Hierdoor is het niet mogelijk om:

  • Mobiele porteringen uit te voeren.
  • Nieuwe abonnementen op te leveren.
  • Blokkades van simkaarten uit te voeren.
  • Wijzigingen in de beheerportal / OneBase door te voeren.

Wij adviseren portering niet zelf af te roepen.

Voor het uitvoeren van blokkades van simkaarten dien je een ticket aan te maken.


Getroffen diensten:

Beheer Portal Mobiel OneBase