Leverstraat Microsoft 365 / Office 365

—Afmelding bericht donderdag 20 februari 09:00 uur—

De verstoring is door de leverancier opgelost.

De achterstanden zijn weggewerkt.

Deze melding wordt hierbij gesloten.

—Update bericht woensdag 19 februari 17:00 uur—

De leverancier heeft de oorzaak van het probleem gevonden en hersteld.

De acties beschreven in het oorspronkelijke bericht zijn hiermee weer mogelijk.

Orders die zijn ingediend en uitgevallen tijdens het verloop van deze storing zullen met enige vertraging worden opgeleverd, voor eventuele nasleep wordt gemonitord.

De volgende update volgt donderdag rond 09:00 uur.

—Update bericht woensdag 19 februari 15:00 uur—

De leverancier heeft het onderzoek opgeschaald. We blijven de situatie monitoren en onderhouden contact met de leverancier over het herstelproces.

De volgende update komt vandaag rond 17:00 uur of eerder indien beschikbaar.

—Update bericht woensdag 19 februari 12:00 uur—

De leverancier geeft aan dat ze de verstoring nog in onderzoek hebben. We houden de status nauwlettend in de gaten en blijven in contact met de leverancier om het herstelproces te volgen.

De volgende update komt vandaag om 15:00 uur of eerder indien beschikbaar.

—Oorspronkelijk bericht woensdag 19 februari 09:00 uur—

Op dit moment is er een verstoring in de leverstraat van Microsoft/Office 365.

Het is hierdoor niet mogelijk nieuwe orders in te leggen of op bestaande orders mutaties uit te voeren.

De leverancier is aangestuurd voor onderzoek en herstel.

Wij houden je op de hoogte.


Getroffen diensten:

Cloud Microsoft 365 Microsoft Office 365