KPN EEN In Contact en Receptionist+ software

—Afmelding bericht 20 mei 2022 12:24 uur —

Engineers bevestigen volledig herstel van de beschikbaarheid.

Hiermee wordt deze melding gesloten.

—Update bericht 19 mei 2022 21:15 uur —
Engineers melden dat de werkzaamheden zijn uitgevoerd en de eerste testresultaten positief zijn.

Wanneer eindgebruikers na deze werkzaamheden nog verbindingsproblemen ervaren adviseren we een herstart van de computer uit te voeren.
Neem contact op met support wanneer verbindingsproblemen na een herstart nog aanwezig zijn.

Morgenochtend volgt rond 10:30 uur een update.

—Update bericht 19 mei 2022 12:00 uur —
Engineers melden dat de verbindingsproblemen bij een beperkt deel van de gebruikers waarneembaar zijn.
Hiernaast is eenzelfde beperkte impact bekend op de Receptionist+ software.

Er worden voorbereidingen getroffen voor herstelwerkzaamheden vanavond.
Om de impact beperkt te houden worden deze werkzaamheden om 20:00 uur gestart.

Een volgende update volgt na de werkzaamheden.

—Oorspronkelijk bericht 19 mei 2022 09:49 uur —
Engineers ontvangen meldingen over verbindingsproblemen met KPN EEN InContact.

Engineers hebben de meldingen in onderzoek.

Ten behoeve van het onderzoek adviseren we eindgebruikers welke verbindingsproblemen ervaren een herstart van de computer uit te voeren wanneer zij deze problemen ervaren. Neem contact op met support wanneer verbindingsproblemen na de herstart nog aanwezig zijn.


Getroffen diensten:

HIP Receptionist+ KPN EEN InContact desktop VoIP