— Afmelding bericht vrijdag 1 mei 2025 11:05 uur —
Engineers melden volledig herstel in de beschikbaarheid van beide applicaties. Achterstanden met betrekking tot leveringen zijn weggewerkt.
Hierbij wordt deze melding gesloten.
— Update bericht donderdag 1 mei 2025 19:40 uur —
Onze engineers hebben het probleem kunnen verhelpen en werkt alles weer naar behoren, de engineers zullen de situatie blijven monitoren op problemen.
Vanavond en morgenochtend zullen de achterstanden in de bestellingen verwerkt worden.
Morgenochtend worden de laatste business checks uitgevoerd. De volgende update / definitieve afmelding zal rond 10:00uur volgen.
— Update bericht donderdag 1 mei 2025 18:00 uur —
Het onderzoek naar de oorzaak en herstelmogelijkheden is nog gaande.
Een oplostijd is nog niet bekend. Een volgende update volgt rond 20:00 uur of eerder indien beschikbaar.
— Update bericht donderdag 1 mei 2025 16:45 uur —
Engineers melden dat naast verminderde IRMA functionaliteiten ook OneBase verminderd of niet bereikbaar is.
Omdat de grondoorzaak vermoedelijk hetzelfde is wordt de voortgang van onderzoek en herstel voor beide applicaties in deze melding gemeld.
Extra expertise is opgeschakeld. Een volgende update volgt rond 18:00 uur of eerder indien beschikbaar.
— Oorspronkelijk bericht donderdag 1 mei 2025 16:00 uur —
Engineers melden een verminderde beschikbaarheid van functionaliteiten binnen IRMA.
Hierdoor is het bijvoorbeeld niet mogelijk om diverse tooling voor verbindingen te gebruiken en kan het zijn dat je een bestelling niet kunt plaatsen of deze niet zo snel geleverd wordt als je van ons gewend bent.
Het onderzoek naar de grondoorzaak is gaande. Op dit moment is er nog geen oplostijd bekend.
Een volgende update volgt rond 17:00 uur of eerder indien beschikbaar.