Virtuele omgeving KPN Partner Network

— Afmelding 23 februari 16:15—
Engineers melden de vermoedelijke oorzaak te hebben gevonden. Verder onderzoek en hieruit volgende werkzaamheden zullen buiten dit storingsproces worden opgepakt.

Het virtualisatie platform is vandaag verder stabiel gebleken. Deze melding wordt daarom ook gesloten.

— Update bericht 23 februari 10:40—
Engineers bevestigen volledig herstel van de dienstverlening.

Het virtualisatie platform wordt de komende uren actief gemonitord op beschikbaarheid.

Een volgende update volgt rond 16:00uur.

— Update bericht 23 februari 9:45—
Engineers melden geleidelijk herstel waar te nemen op de applicaties en diensten.
Checks worden uitgevoerd om dit te bevestigen

De volgende update verwachten we rond 10:30 te plaatsen.

— Update bericht 23 februari 9:30 —
Engineers melden te werken aan onderzoek en herstel. De impact is vooralsnog ongewijzigd.

Een oplostijd is nog niet bekend.
De volgende update verwachten we rond 10:30 te plaatsen.

— Oorspronkelijk bericht 23 februari 8:15 —
Engineers melden een storing op een virtuele omgeving.

De impactanalyse is gaande. Hieronder volgt een overzicht van applicaties / diensten waar momenteel impact op wordt ervaren.

– IRMA
– Onebase
– Beheerportal
– Toestelprofielen ophalen in een IPVPN voice.
– Telefoonboek ophalen uit broadsoft
– 247Monitoring
– Mobiele, Voice opleveringen
– Hipper+, Mijngesprek

We updaten dit bericht wanneer er meer informatie beschikbaar is.


Getroffen diensten:

IRMA OneBase RoutIT