Virtuele omgeving KPN Partner Network

— Update bericht 28 maart 2023 12:25 uur —

De dienstverlening is volledig hersteld en alle business checks zijn positief.
Het onderzoek naar de grondoorzaak vind plaats buiten deze CSP melding.
Hiermee sluiten wij deze CSP melding.

— Update bericht 28 maart 2023 10:05 uur —

De eerste business checks positief en engineers melden herstel van de dienstverlening.
Een volgende update volgt rond 11:00 uur.

— Update bericht 28 maart 2023 09:15 uur —

Engineers zijn samen met de leverancier bezig om de hardware te herstarten. Hiervan is de verwachte eindtijd nog niet bekend. Engineers melden geleidelijk herstel hiervan waar te nemen. Business checks worden uitgevoerd om herstel te bevestigen.

Een volgende update wordt rond 10:30 uur verwacht.

— Update bericht 28 maart 2023 08:00 uur —
Engineers melden nog bezig te zijn met het onderzoek. Er is nog geen sprake van herstel.

Een volgende update wordt rond 09:00 uur verwacht.

— Update bericht 28 maart 2023 00:10 uur —
Engineers werken samen met de leverancier aan het onderzoek en herstel. Extra expertise is bijgeschakeld.

Een oplostijd is vooralsnog niet bekend.

Een volgende update wordt morgen rond 08:00 uur verwacht.

— Update bericht 27 maart 2023 22:35 uur —
Engineers melden impact op de volgende applicaties, diensten en functionaliteiten;
– IRMA
– Onebase
– Beheerportal
– Toestelprofielen ophalen in een IPVPN voice.
– Telefoonboek ophalen uit broadsoft
– Mobiele, Voice opleveringen
– Hipper+, Mijngesprek
– 247Monitoring

247Helpdesk engineers kunnen verminderd support bieden in verband met de onbereikbaarheid van IRMA.

De leverancier wordt opgeschaald in het onderzoek en herstel.

— Oorspronkelijk bericht 27 maart 2023 22:25 uur —
Engineers ontvangen meldingen vanuit de monitoring over de virtuele omgeving van het KPN Partner Network.

De impactanalyse is gaande.

We updaten dit bericht wanneer er meer informatie beschikbaar is.


Getroffen diensten:

IRMA OneBase RoutIT