HIPIN / KPN EEN Software Integratie inlogproblemen

— Afmelding woensdag 30 november 2022 16:30 uur —

Engineers bevestigen het herstel.

Hierbij wordt deze melding gesloten.

— Update bericht woensdag 30 november 2022 14:50 uur—
Engineers melden langer bezig geweest te zijn dan gepland en om 14:40 de oorzaak van de inlogproblemen te hebben weggenomen.
Eindgebruikers dienen mogelijk de HIPIN of KPN EEN Software Integratie applicatie te herstarten om herstel te realiseren.

Checks worden uitgevoerd om herstel te bevestigen.

We updaten dit bericht wanneer de resultaten van de checks bekend zijn.

— Oorspronkelijk bericht woensdag 30 november 2022 13:20 uur—
Engineers melden dat gebruikers inlogproblemen ervaren op de HIPIN en KPN EEN Software Integratie applicatie.
Om de inlogproblemen te verhelpen wordt tussen 14:00 uur en 14:15 een spoedwijziging doorgevoerd.

Tijdens deze spoedwijziging kunnen een beperkt deel van de gebruikers op de volgende functionaliteiten impact ervaren;

  • Telefoonboek gegevens ophalen vaste toestellen
  • In en uitloggen vaste toestellen
  • Callcenterstatus ophalen
  • HIPIN functionaliteiten

We updaten dit bericht nadat de wijziging is doorgevoerd.


Getroffen diensten:

Call Center Call Center software HIP HIPIN Software Integratie / KPN EEN Software Integratie VoIP