— Afmelding vrijdag 26 april om 09:15 uur — De leverancier meldt de storing te hebben opgelost, business checks zijn uitgevoerd ter bevestiging van herstel. — Update vrijdag 26 april...
— Afmelding vrijdag 26 april om 09:15 uur —
De leverancier meldt de storing te hebben opgelost, business checks zijn uitgevoerd ter bevestiging van herstel.
— Update vrijdag 26 april 2024 om 09:00 uur —
De grondoorzaak is nog niet inzichtelijk, de leverancier blijft dit onderzoeken.
Onze engineers monitoren het platform actie de volgende update is morgen om 11:00
— Update donderdag 25 april 2024 om 16:45 uur —
De grondoorzaak is nog niet inzichtelijk, de leverancier blijft dit onderzoeken.
Onze engineers monitoren het platform actie de volgende update is morgen om 09:00
— Update donderdag 25 april 2024 om 16:15 uur —
De leverancier heeft het issue nog in onderzoek.
Volgende update volgt om 16:45 uur
—Oorspronkelijk bericht donderdag 25 april 2024 om 15:20 uur —
Engineers ontvangen meldingen dat er vertraging zit in de KPN Een Receptionist+
Leverancier is aangestuurd voor onderzoek en herstel
— Afmelding bericht 17-04-2024 10:50 — Engineers melden herstel in de beschikbaarheid van de verbindingen. Indien een verbinding nog niet automatisch is hersteld vernemen wij dit graag via het reguliere...
— Afmelding bericht 17-04-2024 10:50 —
Engineers melden herstel in de beschikbaarheid van de verbindingen.
Indien een verbinding nog niet automatisch is hersteld vernemen wij dit graag via het reguliere proces.
Hiermee wordt deze melding gesloten.
— Update bericht 17-04-2024 10:00 —
Engineers zijn volop bezig met herstelwerkzaamheden, volgende update wordt omstreeks 11:00
verwacht.
— Update bericht 17-04-2024 9:30 —
Engineers hebben de oplosrichting bepaald en de hiervoor benodigde extra expertise is bijgeschakeld.
Een volgende update volgt rond 10:00
— Oorspronkelijke bericht 17-04-2024 9:00 —
Engineers constateren uitval op een deel van de WOK-verbindingen.
Engineers zijn aangestuurd voor onderzoek en herstel.
We houden je op de hoogte.
— Afmelding donderdag 11 april 2024 17:00 uur — Engineers melden volledig herstel. Hierbij wordt deze melding gesloten. — Update Bericht donderdag 11 april 2024 16:45 uur — Engineers melden...
— Afmelding donderdag 11 april 2024 17:00 uur —
Engineers melden volledig herstel.
Hierbij wordt deze melding gesloten.
— Update Bericht donderdag 11 april 2024 16:45 uur —
Engineers melden een workaround te hebben toegepast waardoor de support en service verzoeken kunnen worden opgepakt.
Een update volgt morgen rond 10:00 of eerder indien beschikbaar.
— Update Bericht donderdag 11 april 2024 14:00 uur —
Extra expertise is opgeschakeld in het onderzoek. Er is nog geen oplostijd bekend.
Een volgende update volgt rond 16:30 of eerder indien beschikbaar.
— Oorspronkelijk bericht donderdag 11 april 12:30 uur —
Door verminderde beschikbaarheid van interne systemen zijn we beperkt in staat je service of support verzoeken uit te voeren.
Engineers zijn aangestuurd voor onderzoek en herstel.
Een volgende update volgt rond 14:00.
— Afmelding bericht woensdag 10 april 10.20 uur — Engineers melden dat de issue is opgelost. — Oorspronkelijk bericht dinsdag 9 april 15.00 uur — Engineers constateren dat bij het...
— Afmelding bericht woensdag 10 april 10.20 uur —
Engineers melden dat de issue is opgelost.
— Oorspronkelijk bericht dinsdag 9 april 15.00 uur —
Engineers constateren dat bij het loskoppelen van de Gespreksopname licentie de reeds bestaande opnames worden verwijderd, ook als je dit niet expliciet aanvinkt.
We adviseren de licentie niet los te koppelen via onebase wanneer je de opnames wilt behouden.
Als workaround kan je de licentie wel loskoppelen via de beheer portal.
Engineers zijn aangestuurd voor onderzoek en herstel.
We updaten dit bericht wanneer we meer informatie hebben.
— Afmelding bericht 8 april 2024 08:30 uur — Engineers melden dat de impact gisteren rond het middaguur zijn weggenomen. — Oorspronkelijk bericht 7 april 2024 09:14 uur — Engineers...
— Afmelding bericht 8 april 2024 08:30 uur —
Engineers melden dat de impact gisteren rond het middaguur zijn weggenomen.
— Oorspronkelijk bericht 7 april 2024 09:14 uur —
Engineers constateren problemen na uitvoeren van migratiewerkzaamheden op het mobiele netwerk.
Het is hierdoor niet mogelijk om mobiele feautures per SMS naar 1330 te activeren (DAGBUNDEL AAN, LIMIET UIT, JA, ..).
Ook kan vertraging worden ervaren bij het bestellen van mobiele abonnementen.
Onderzoek vind plaats vanuit de leverancier, een update volgt zodra deze beschikbaar is.
— Afmelding donderdag 4 april 2024 10:15 uur — Engineers melden volledig herstel in de bereikbaarheid van IRMA en OneBase. De melding wordt hiermee gesloten. — Oorspronkelijk bericht donderdag 4...
— Afmelding donderdag 4 april 2024 10:15 uur —
Engineers melden volledig herstel in de bereikbaarheid van IRMA en OneBase.
De melding wordt hiermee gesloten.
— Oorspronkelijk bericht donderdag 4 april 2024 10:00 uur —
Engineers constateren verminderde bereikbaarheid van de volgende applicaties;
Engineers zijn aangestuurd voor onderzoek en herstel.
— Afmelding donderdag 28 maart 2024 12:45 uur — Engineers bevestigen volledig herstel in het aantal publiek geregistreerde toestellen vanaf 12:08 uur. Hierbij wordt deze melding gesloten. — Update Bericht...
— Afmelding donderdag 28 maart 2024 12:45 uur —
Engineers bevestigen volledig herstel in het aantal publiek geregistreerde toestellen vanaf 12:08 uur.
Hierbij wordt deze melding gesloten.
— Update Bericht donderdag 28 maart 2024 12:15 uur —
Engineers melden herstel te zien in publiek geregistreerde toestellen vanaf 11:50 uur.
Voor nog niet herstelde registraties kan een herstart van het toestel of voice-applicatie benodigd zijn.
Engineers houden de registraties in verscherpte monitoring.
—Oorspronkelijk bericht donderdag 28 maart 2024 12:00 uur—
Onze engineers hebben geconstateerd dat een beperkt aantal geregistreerde toestellen hun registratie hebben verloren.
Wanneer klanten melden dat toestellen geen registratie meer hebben adviseren wij om het eerst van een herstart te voorzien.
Engineers zijn aangestuurd voor onderzoek en herstel
— Opgelost donderdag 28 maart 2024 15.10 uur — Engineers hebben geconstateerd dat de dienst nu volledig hersteld is. — Update bericht donderdag 28 maart 2024 13.00 uur — Engineer...
— Opgelost donderdag 28 maart 2024 15.10 uur —
Engineers hebben geconstateerd dat de dienst nu volledig hersteld is.
— Update bericht donderdag 28 maart 2024 13.00 uur —
Engineer zien herstel maar ervaren nog wel traagheid bij het opvragen van gegevens.
Volgende update volgt om 15.00
— Update bericht donderdag 28 maart 2024 11.40 uur —
Engineer ontvangen meldingen dat het momenteel niet mogelijk is om telefooncentrale beheer uit te voeren via Onebase
Engineers zijn aangestuurd voor onderzoek en herstel
Volgende update volgt om 13.00
— Update bericht donderdag 28 maart 2024 10.00 uur —
Engineer zijn bezig met herstelwerkzaamheden
Volgende update volgt om 12.00
— Oorspronkelijk bericht donderdag 28 maart 2024 09.15 uur —
Engineer ontvangen meldingen dat het momenteel niet mogelijk is om telefooncentrale beheer uit te voeren via Onebase
Engineers zijn aangestuurd voor onderzoek en herstel
Een volgende update volgt rond 10.00 uur of eerder wanneer beschikbaar.
— Afmelding bericht maandag 25 maart 2023 11.15 uur — Engineers hebben een wijziging aan de configuratie doorgevoerd waardoor de tijd na een herstart van het toestel weer correct wordt...
— Afmelding bericht maandag 25 maart 2023 11.15 uur —
Engineers hebben een wijziging aan de configuratie doorgevoerd waardoor de tijd na een herstart van het toestel weer correct wordt weergegeven.
Mocht na de herstart de tijd nog niet goed staan, controleer dan of er gebruik wordt gemaakt van een custom config.
— Update bericht maandag 25 maart 2023 10.00 uur —
Er zit een bug in de Yealink firmware waardoor het toestel op de 4de zondag van de maand reeds op de zomertijd gaat.
Engineers zijn bezig met een workaround in de config om het toestel op de juiste tijd te krijgen
Volgende update volgt om 12.00
— Oorspronkelijk bericht maandag 25 maart 2023 08.00 uur —
Engineers ontnvangen meldingen dat Yealink toestellen reeds op zomertijd staan ingesteld.
Issue is in onderzoek
Volgende update volgt om 10.00
— Afmelding bericht vrijdag 22 maart 2023 14:05 uur — Leverancier meldt dat zij verder onderhoud in een geschikt onderhoudswindow plaatsen. Wij hebben geen wegval meer geconstateerd. — Update bericht...
— Afmelding bericht vrijdag 22 maart 2023 14:05 uur —
Leverancier meldt dat zij verder onderhoud in een geschikt onderhoudswindow plaatsen.
Wij hebben geen wegval meer geconstateerd.
— Update bericht vrijdag 22 maart 2023 13:10 uur —
Onze engineers constateren momenteel geen wegval.
Wij blijven connectiviteit monitoren en wachten op officieel herstelbericht leverancier.
— Heropening bericht vrijdag 22 maart 2023 11:45 uur —
Onze engineers constateren herhaling van uitval.
Leverancier bevestigd dit ook en reboot nu getroffen netwerk componenten.
— Afmelding bericht vrijdag 22 maart 2023 11:00 uur —
Leverancier meldt herstel werkzaamheden afgerond te hebben.
Impact is weggenomen.
— Oorspronkelijk bericht vrijdag 22 maart 2023 10:00 uur —
De leverancier meldt een storing in regio Amersfoort.
Als gevolg van de storing is de verbinding mogelijk niet of vertraagd beschikbaar.
Wij houden u op de hoogte.