Beste partner,
In de nacht van vrijdag 07 op 08 februari 2014 voert RoutIT onderhoud uit aan enkele aggregatierouters. De werkzaamheden worden uitgevoerd tijdens het servicewindow van 23:59 uur tot 02:00 uur.
Tijdens deze werkzaamheden zullen RoutIT engineers de software van de router upgraden. Uw netwerkverbinding zal 45 minuten worden onderbroken.
De betreffende routers verzorgen het netwerkverkeer voor de volgende verbindingen:
- Eurofiber Glasvezelverbindingen
- NL-IX Vlans
- Ziggo Glasvezelverbindingen
- Bbned Glasvezelverbindingen en BBNed SDSL.bis
- Tele2 Glasvezelverbindingen
- Een aantal KPN Glasvezelverbindingen (WEAS en FTTO)
RoutIT engineers monitoren de functionaliteit van de router na afloop van de werkzaamheden.
Uw verbindingen zullen zich na de werkzaamheden automatisch herstellen. Mocht de verbinding na 60 minuten niet zijn hersteld, dan adviseren wij u de apparatuur op klantlocatie te herstarten.
Voor vragen over deze melding kunt u contact opnemen met RoutIT Support of een ticket aanmaken in IRMA.
Met vriendelijke groet,
RoutIT Operations