OneBase toegang tot Telefooncentrale

— Afmelding donderdag 21 november 12:15 —

Engineers bevestigen dat de impact is weggenomen.

— Update bericht donderdag 21 november 2024 12:00 uur —

Engineers geven aan dat de impact is weggenomen. Gebruikersbeheer zou weer beschikbaar moeten zijn. We blijven de situatie monitoren.

Een volgende update volgt om 12.30

— Update bericht donderdag 21 november 2024 08:55 uur —

Engineers hebben gisteravond een testversie aangemaakt, de testresultaten hiervan leken positief. Vanmorgen voeren ze aanvullende tests en onderzoeken uit.

Er wordt naar gestreefd om later vanochtend een release te realiseren. 

— Update bericht woensdag 20 november 2024 16:40 uur —

Engineers zijn bezig met voorbereidende herstelwerkzaamheden om een onderliggend systeem.

De volgende update volgt wanneer de herstelwerkzaamheden zijn uitgevoerd.

— Update bericht woensdag 20 november 2024 15:00 uur —

We zijn bezig met een oplossing voor het probleem. Engineers geven aan dat het probleem omvangrijk is, en dat ze druk bezig zijn met het werken aan een oplossing.

Een volgende update volgt om 17.00

— Oorspronkelijk bericht Woensdag 20 november 13:30 —

We zien nog meldingen bij het gebruikersbeheer in Onebase. Onze engineers erkennen het probleem en zijn bezig met een oplossing.

Een volgende update volgt om 15.00

— Oorspronkelijk bericht Woensdag 20 november 09:00 —

Engineers constateren dat sommige partners geen toegang hebben tot de Telefooncentrales van een deel van hun klanten.

Men heeft geen toegang tot gebruikersbeheer en licentieoverzicht, en gebruikers kunnen niet worden bewerkt.

We zijn hiervan op de hoogte en wordt onderzocht.


Getroffen diensten:

OneBase RoutIT