Eurofiber Glasvezelverbindingen

— update 14:40 uur —

Eurofiber heeft de storing en herstelwerkzaamheden afgerond en inmiddels afgemeld.
RoutIT heeft een RFO opgevraagd en zal deze publiceren in de kennisdatabase.

— update 13:35 uur —

Vanaf 13:29 uur zien RoutIT engineers de verbinding zich herstellen.
Wij wachten op afmelding van de storing en herstelwerkzaamheden.

Met vriendelijke groet,

RoutIT Operations

— update 13:10 uur —

De netwerkkaart is om 13:06 uur opnieuw uitgevallen. Eurofiber engineers vervangen op dit moment de kaart.
Wij houden u op de hoogte via CSP Reporter.

Met vriendelijke groet,

RoutIT Operations


Beste partner,

Door een defect aan een netwerkkaart in het Eurofiber netwerk is deze kaart spontaan tweemaal herstart.
Dit vond plaats om 08:40 uur en om 10:07 uur. Als gevolg hiervan beschikten de Eurofiber verbindingen op deze netwerkkaart korte tijd niet over netwerkverkeer.

De lijnkaart is beide keren binnen enkele minuten herstart, waarna verbindingen zich automatisch herstelden.
Als uw verbinding zich niet automatisch herstelt, adviseren wij u de router te herstarten.
N.B. Herstart niet de Fiber Termination Unit (FTU) die Eurofiber heeft geplaatst!

RoutIT NOC staat in direct contact met Eurofiber om herhaling van de storingen te voorkomen.

Wij houden u op de hoogte via CSP Reporter.
Met vriendelijke groet,

RoutIT Operations


Getroffen diensten:

Eurofiber