— Afmelding 14-01-2022 15:30 —
Onze engineers bevestigen dat de storing is opgelost.
Na afloop van het onderzoek naar de aanleiding zullen wij u informeren middels een RFO
— update 14-01-2022 09:00 uur —
Engineers geven aan dat de performance issues op onze applicaties KPN EEN Receptie + en HIP Receptionist + niet meer voorkomen.
De grondoorzaak is nog niet inzichtelijk, de leverancier blijft dit onderzoeken.
Onze engineers monitoren het platform actie
— update 13-01-2022 16:33 uur —
Onze engineers constateren dat het issue niet volledig is hersteld. Leverancier is aangestuurd voor onderzoek en herstel.
— update 13-01-2022 14:35 uur —
Engineers geven aan dat de performance issues op onze applicaties KPN EEN Receptie + en HIP Receptionist + niet meer voorkomen.
Wij houden de applicaties in verscherpte monitoring en brengen u op de hoogte zodra er een update bekend is.
— oorspronkelijke bericht 13-01-2022 12:00uur —
Onze engineers constateren performance issues met betrekking tot onze KPN EEN Receptie + en HIP Receptionist +.
Issues die kunnen voorkomen zijn:
- Traagheid in het laden en inloggen van de applicatie;
- Statussen van gebruikers vallen weg / contacten worden niet getoond;
- Applicatie loopt vast;
- Pagina volledig leeg.
Engineers en onze leverancier zijn aangestuurd voor onderzoek en herstel.
We houden u op de hoogte