KPN verbindingen (xDSL en Glasvezel)

— afmelding 16:50 uur —

KPN geeft aan dat de storing is opgelost. Mocht er na aanleiding van de storing nog problemen zijn met een verbinding en/of een herstart van de router heeft niet geholpen, dan kunt u contact opnemen met onze supportdesk.

De RFO volgt in de komende week.

— update 16:00 uur —

Onze engineers zien op enkele verbindingen na, volledige herstel van de verbindingen. Volgende update is uiterlijk om 17:00 uur.

— update 15:00 uur —

Onze engineers melden dat het grootste gedeelte van de verbindingen hersteld zijn.
Herstel van de overige verbindingen is gaande. Volgende update is uiterlijk om 16:00 uur.

— update 14:00 uur —

Onze engineers zien een voorzichtig herstel van verbindingen. Verschillende lijnkaarten worden gereset om sneller herstel mogelijk te maken. Volgende update is uiterlijk om 15:00 uur.

—oorspronkelijke bericht 12-06-2018 13:40 uur —

Door een stroomstoring in het KPN datacenter DC2 is een groot aantal verbindingen uitgevallen.
Het gaat om alle typen KPN verbindingen, zowel xDSL als Glasvezel.
Onze engineers hebben KPN aangestuurd voor onderzoek en herstel.

Wij houden u op de hoogte.


Getroffen diensten:

KPN Fiber (FTTO, WEAS) KPN FttH KPN xDSL