Telefonie Clients

— afmelding 22:30 uur —

De verstoring was om 22:18 uur verholpen. Onze engineers monitoren de Applicatie Server de komende uren.

Een RFO volgt in enkele dagen.

— update 21:45 uur —

Zojuist hebben we een update ontvangen van de leverancier BroadSoft. De eerste resultaten van de genomen maatregelen zijn positief.

NOC engineers testen nu de server en de applicaties.
Onderbrekingen op de applicaties kunnen nog voorkomen tijdens de herstelwerkzaamheden.

Wij houden u op de hoogte.
Naar verwachting plaatsen we uiterlijk 23:00 uur een volgende update.

— update 18:53 uur —

De herstart van de applicatieserver heeft niet het gewenste resultaat gehad.

Onze engineer heeft de leverancier van de hardware ingeschakeld.

Samen met de leverancier wordt er aan een oplossing gewerkt.

Wij houden u op de hoogte van de voortgang.

— update 16:00 uur —

De applicatieserver AS6 wordt gebruikt voor het afhandelen van telefonieverkeer voor HIP gebruikers.
Door een storing op deze server wordt een deel van de gesprekken niet opgezet.

Om deze storing te verhelpen is een herstart noodzakelijk. Deze herstart neemt ongeveer 10 minuten in beslag.
Om 17:30 uur vanavond zullen onze engineers spoedonderhoud uitvoeren.
Het onderhoud bestaat uit het herstarten van de AS6. Daarnaast wordt de database tussen de primaire en secundaire applicatieserver gesynchroniseerd.

Wij houden u op de hoogte van de voortgang.

— update 15:30 uur —

Uit eerste onderzoek blijkt dat de verstoring betrekking heeft op de applicaties (HIPIN en Call Center Software) van de gebruikers op één applicatieserver – de AS6.

NOC engineers onderzoeken de storing.

Wij houden u op de hoogte.

— oorspronkelijk bericht 14:35 uur —

Wij ontvangen diverse meldingen dat Hipin niet gestart kan worden.

Onze engineers zijn een onderzoek gestart.

Wij houden u op de hoogte.


Getroffen diensten:

Call Center software HIP