DNS

— afmelding  —

KPN bevestigt nu ook dat de verstoring is opgelost. Alle diensten zijn hersteld per 20:20 uur.

— update 20:23 uur —

Websites getroffen door de storing werken weer. We wachten nog op definitieve bevestiging van KPN NOC.
Ook de 247 Alarm app is weer volledig beschikbaar.

— update 20:00 uur —

Door de verstoring komen 247 Alarm meldingen niet binnen via de app.
Bij alarmmeldingen nemen onze 247 engineers telefonisch contact op met de eindklant.

— update 19:30 uur —

KPN NOC heeft deze storing de hoogste prioriteit gegeven en werkt 24×7 aan het oplossen ervan.

We kunnen op dit moment nog geen oplostermijn vermelden.

Om 21:00 uur volgt een update van de voortgang van deze verstoring.

Wij houden u op de hoogte.

— oorspronkelijke bericht —

Onze engineers hebben vastgesteld dat er momenteel een verstoring is op de DNS servers op domeinen die besteld zijn in de Cloud Portal.

Momenteel zijn onze name-servers NS1.routitcloud.nl en NS2.routitcloud.nl niet bereikbaar, hierdoor kunt u onderbrekingen in uw domein gerelateerde services ondervinden.
Denk hierbij bijvoorbeeld aan websites en e-mail.

Engineers zijn momenteel bezig met onderzoek en de leverancier is hiervoor aangestuurd.
Wij houden u op de hoogte.


Getroffen diensten:

Cloud Cloud Portal RoutIT