Cloud DNS servers

— afmelding 05 september 2017 11:00 uur —

De leverancier meldt dat de verstoring is verholpen. Uit controle blijkt dat wij de DNS records kunnen resolven.

— update 05 september 2017 09:00 uur —

Alle wijzigingen op de DNS records zijn doorgevoerd. Hiermee zijn alle DNS records weer te resolven.

— update 04 september 2017 20:00 uur —

Engineers werken 24/7 aan een oplossing om deze storing te verhelpen. Op dit moment is er nog geen verwachte oplostijd.

Wij houden u op de hoogte.

— 04 september 2017 update 17:15 uur —

Door de verstoring loopt de queue voor DNS aanpassingen op, met als gevolg dat het langer kan duren voordat uw DNS wijziging is doorgevoerd.

De leverancier heeft de verstoring nog in onderzoek. Wij houden u op de hoogte.

— oorspronkelijke melding 04 september 2017 14:00 uur —

Onze engineers hebben een verstoring vastgesteld aan de Cloud DNS servers.

Op de Cloud DNS servers (ns1.routitcloud.nl en ns2.routitcloud.nl) worden enkele records niet juist geresolved.
De leverancier is aangestuurd en heeft het issue in onderzoek.

Als workaround kunt u een aanpassing (bijvoorbeeld in prioriteit) maken. Na een wijziging worden de records opnieuw doorgevoerd.


Getroffen diensten:

Cloud DNS Service