Update: Onderhoud Telefonieplatform

Tussen zondag 24 januari 2021 18:00 uur en maandag 25 januari 04:00 uur wordt er onderhoud uitgevoerd aan het telefonieplatform.

Bij dit onderhoud worden er onderdelen van het telefonieplatform geüpgraded naar Broadworks Release 23.

Gedurende het onderhoud wordt er, in willekeurige volgorde, de volgende impact verwacht;

  • HIPIN, Hipper+ en KPN Mijn Gesprek. Uitbellend nummer zal voor 30 minuten niet zichtbaar zijn.
  • Receptionist+ en KPN EEN Receptie+. 30 minuten downtime.
  • sp.voipit.nl. Commpilot 30 minuten niet beschikbaar.
  • Receptionist en callcenter software. Commpilot 30 minuten niet beschikbaar.
  • HIP telefooncentrale. Ophalen van toestelprofielen zal 30 minuten niet mogelijk zijn.
  • CAI platform. 30 minuten downtime.
  • IAM. Wijzigingen in cliënt instellingen worden 30 minuten niet opgeslagen en doorgevoerd.

Onze engineers monitoren het platform na de werkzaamheden.


Getroffen diensten:

Call Center Call Center software HIP HIP Express ONE / HIP Express ONE2Go HIP Receptionist+ HIP Reporter / KPN EEN Gespreksrapportage HIPIN Software Integratie / KPN EEN Software Integratie HIPPER+ / KPN Mijn Gesprek IAM Mobile KPN EEN OneBase VaMo VoIP