— Afmelding 28-5-2020 16:45 —
De oorzaak is gevonden. Er wordt voor vanavond onderhoud ingepland.
— update 28-05-2020 14:15 uur —
Het onderzoek naar de oorzaak loopt nog. Engineers blijven het platform monitoren.
— update 28-05-2020 13:00 uur —
Onze engineers geven aan dat de storing is opgelost en dat het onderzoek naar de oorzaak onverminderd door gaat.
Engineers blijven het monitoren. Volgende update volgt om 14:00 uur.
— update 28-05-2020 12:15 uur —
Onze engineers melden dat herstel van de storing zichtbaar is.
Extra expertise is ingeschakeld voor het onderzoek naar de oorzaak.
Volgende update volgt om 13:00 uur of op een eerder tijdstip indien bekend.
— update 28-05-2020 11:30 uur —
Onderzoek naar de grondoorzaak is gaande.
We houden je op de hoogte.
— update 28-05-2020 11:10 uur —
RoutIT Support op dit moment telefonisch verminderd bereikbaar.
De wachttijden in onze telefoon queue kunnen hierdoor langer zijn.
RoutIT Tickets is normaal bereikbaar.
— Oorspronkelijk bericht 28-05-2020 10:40 uur —
Momenteel ervaren wij verminderde audiokwaliteit bij het voeren van telefoongesprekken.
Onderzoek is gaande naar naar de impact en schaal van deze storing.
We houden je op de hoogte.