Telefoonboek

— Afmelding 03-06-2020 16:15 uur —

Het onderzoek is samenwerking met de leverancier blijft gaande.

Er komen geen nieuwe meldingen binnen omtrent deze storing. Deze storing zal verder bijgehouden worden in de kennisdatabase als Known Issue onder VoIP | Troubleshooting en FAQ VoIP| HIP VoIP| Troubleshooting Guide – Known Issues VoIP.

— update 02-06-2020 17:40 uur —

Onze engineers zijn in samenwerking met de leverancier in onderzoek naar de mogelijke oplossing.
Wij houden je op de hoogte en komen met een update, zodra er meer bekend is.

— update 02-06-2020 15:55 uur —

Het onderzoek bij de leverancier is nog gaande voor wat betreft de gigaset maxwell lijn.
Wij houden je op de hoogte.

— Update 02-06-2020 13:10 uur —

Uit het onderzoek is gebleken dat het probleem alleen speelt op de gigaset maxwell lijn.

Hiervoor loopt nog een onderzoek bij de leverancier.

— Oorspronkelijk bericht 02-06-2020 09:30 uur—

Onze engineers constateren een probleem in het ophalen van het Broadsoft telefoonboek gegevens bij met name Yealink devices. Om dit probleem op te lossen adviseren wij u om een rebuild the file en een herstart van het device uit te voeren.

Daarnaast merken wij problemen op de gigaset devices voor dit probleem zijn onze engineers in onderzoek naar de oplossing.

Wij houden je op de hoogte.

 


Getroffen diensten:

VoIP