Storing Telefonieapplicaties

— Afmelding storing 23 maart 2020 12:50 —

Onze engineers geven aan dat het probleem is verholpen.

— Update 20-03-2020 16:00 uur —

Vanavond zal opnieuw tussen 18:00 en 18:15 spoedonderhoud uitgevoerd worden door onze engineers. Mogelijk zijn telefoonapplicaties kort verminderd beschikbaar. Er is geen impact verwacht op actieve gesprekken.

— Update 20-03-2020 11:00 uur —

Wij hebben vanuit onze engineers de melding gekregen dat het spoedonderhoud van afgelopen avond niet het gewenst effect heeft gehad.

De engineers hebben samen met de leverancier het onderzoek voortgezet.

We houden je op de hoogte

— Update 19-03-2020 15:40 uur —

Tussen 18:00 en 18:15 zal spoedonderhoud uitgevoerd worden door onze engineers. Mogelijk zijn telefoonapplicaties kort verminderd beschikbaar. Er is geen impact verwacht op actieve gesprekken.

— Update 18-03-2020 17:00 uur —

De storing is bij de leverancier geëscaleerd. Onderzoek naar de grondoorzaak is gaande.

We houden je op de hoogte.

— Update 18-03-2020 11:30 uur —

Onderzoek naar de grondoorzaak is gaande. De leverancier is hier bij betrokken.

— Update 17-03-2020 14:20 uur —

Onderzoek wordt uitgevoerd door onze engineers in samenwerking met de leverancier.

— Oorspronkelijke melding 17-03-2020 10:30 uur —

Op dit moment ervaren wij een storing op Telefonieapplicaties. Gebruikers van Hipper+ en MijnGesprek kunnen problemen ervaren met het selecteren van het uitgaande nummer via de applicatie.

Een workaround hier voor is in BroadSoft het uitgaande nummer wijzigen van het directe nummer op de user of groepsnummer onder de Call Processing Policies van de specifieke user. Anoniem uitbellen kan in Broadsoft aangezet worden onder de specifieke user bij Outgoing Calls > Line ID Blocking.

Daarnaast is het mogelijk dat inloggen op een applicatie tijdelijk niet mogelijk is. Op dit moment is een workaround dat men een aantal inlogpogingen doet.
Onze engineers hebben de storing in onderzoek

Getroffen diensten:

HIPPER+ / KPN Mijn Gesprek