Storing leverstraat mobiel

— Update 23 juli 14:00 uur —

De achterstand is weggewerkt.

Hierbij sluiten wij deze storingsmelding.

— update 23 juli 12:45 uur –

Verstoring is opgelost en de backlog word nu verwerkt. Aangezien de achterstand vrij groot is, zal dit enige tijd duren. Wij houden u op de hoogte.

— update 23 juli 9:00 uur —

De leverancier meldt dat de storing is verholpen. Er is echter nog een achterstand die verwerkt moet worden. De duur van dit proces is nog onbekend.

Voor 13:00 uur volgt de volgende update.

— update 22 juli 2019 12:00 uur —

Op dit moment staat de leverstraat mobiel weer aan. Orders besteld zonder vast IP-adres lopen normaal door. Orders besteld met een vast IP-adres lopen vertraagd door. Daarbij krijgen deze orders geen vast IP-adres. Later zal dit toegevoegd worden aan de order.

De oorzaak van de storing is gevonden. De leverancier werkt aan een oplossing, maar kan nog geen eindtijd geven.

Het is op dit moment nog niet mogelijk om de beheerportal te gebruiken voor orders met een vast IP-adres.

— oorspronkelijk bericht 19 juli 2019 17:05 uur —

Onze engineers melden dat door een verstoring bij de leverancier het niet mogelijk is om wijzigingen door te brengen als een SIM-kaart een vast IP-adres heeft. De leverstraat mobiel staat tijdelijk uit . Door deze storing is het niet mogelijk om:

  • Mobiele porteringen uit te voeren
  • Nieuwe abonnementen op te leveren
  • Blokkades van simkaarten uit te voeren
  • Wijzigingen in de beheerportal / OneBase door te voeren.
  • Blokkeren van data-only SIM-kaarten.

De leverancier is op de hoogte gebracht en doet onderzoek naar de grondoorzaak.

Voor het uitvoeren van blokkades van simkaarten dien je een ticket aan te maken.


Getroffen diensten:

Beheer Portal Bestellen Mobiel Porteren / Opleveren mobiele nummers