Storing leverstraat

— Afmelding 30-05-2020 14:05 uur —

De storing is verholpen. Bij deze wordt de melding gesloten.

— Update 30-05-2020 00:57 uur —

In samenwerking met de leverancier zijn onze engineers erin geslaagd om de achterstanden in de porteringen op enkele mobiele nummers na weg te werken.

Partners zullen middels een ticket hiervan op de hoogte worden gesteld.

— Update 29-05-2020 22:30 —

Onze engineers hebben in samenwerking met de leverancier geconcludeerd dat verder onderzoek nodig is om de storing te verhelpen.

De eerder genoemde nummers ondervinden nog steeds een onderbreking.

— Update 29-05-2020 21:05 —

De leverancier heeft het onderhoud reeds uitgevoerd. De achterstanden in de porteringen worden op dit moment weggewerkt.

Hierdoor ondervinden een beperkt aantal nummers een tijdelijke onderbreking.

— Update 29-05-2020 18:00 uur—

De oorzaak van de storing is gevonden. De leverancier voert vanavond onderhoud uit om deze te verhelpen.

Morgen zal er een update geplaatst worden.

Uit onderzoek blijkt dat ook porteringen van vaste nummers impact kunnen ondervinden. De titel van deze storing is hierom aangepast.

— Update 29-05-2020 13:28 uur—

Onze engineers hebben in samenwerking met de leverancier de storing in behandeling.

Een oplostijd is nog niet bekend.

We houden je op de hoogte.

— Oorspronkelijk bericht 29-05-2020 09:30 uur—

Op dit moment is er een storing in de leverstraat voor mobiel.

Hierdoor is het niet mogelijk om:

  • Mobiele porteringen uit te voeren;
  • Nieuwe abonnementen op te leveren;

Wij adviseren porteringen niet zelf af te roepen.

Wij houden je op de hoogte.


Getroffen diensten: