Hyper-V IaaS

— afmelding 5 december 2019 11:20 uur —

De getroffen maatregelen hebben geresulteerd in volledig herstel van de dienstverlening sinds 09:50 uur.

Bij dezen sluiten wij deze melding.

Er volgt een RFO. Deze zal in samenspraak met de leverancier tot stand komen.

 

— update 5 december 2019 09:50 uur —

Herstel van connectiviteit heeft plaatsgevonden, wij zien dat de getroffen VMs weer connectiviteit hebben. De consoleview in de beheer portal is nog niet beschikbaar, herstel voor de consoleview is gaande.

Merkt u dat er een VM nog geen connectiviteit heeft, dan kunt u contact opnemen met de Cloud support desk.

Om 11:00 uur volgt een update.

— update 5 december 2019 09:30 uur —

De impact is niet platformbreed.

Engineers hebben de oorzaak achterhaalt en herstel is gaande.

— oorspronkelijke bericht 08:40 uur —

Momenteel komen er meerdere meldingen binnen van onbereikbaarheid van VMs.

Onze engineers onderzoeken de storing samen met de leverancier.

We houden u op de hoogte.


Getroffen diensten:

Cloud Hyper-V IaaS Platform