KPN Leverstraat mobiel

—Update 17:30 uur—

Onderstaand probleem is verholpen.

De backlog is gereduceerd tot normale aantallen en deze wordt volgens normaal proces verwerkt.

De dienstverlening is compleet hersteld

—Update 13:30 uur—

De oorzaak van de verstoring is inmiddels gevonden achterstand van de porteringen worden nu verwerkt.

—Update 11:45 uur—

Hierbij informeren wij jullie over een vertraging in de provisioning.

Momenteel wordt er door technische teams naar de oorzaak en impact gekeken van deze verstoring.

Zodra we meer informatie ontvangen stellen we jullie hiervan op de hoogte.

Onze excuses voor het ongemak.

—Oorspronkelijk bericht—

Op dit moment ervaart KPN een verstoring in de leverstraat voor mobiel.

Hierdoor is het niet mogelijk om:

  • Mobiele porteringen uit te voeren
  • Nieuwe abonnementen op te leveren
  • Het uitvoeren van SIM-wissels
  • Het blokkeren van SIM-kaarten

Wij adviseren portering niet zelf af te roepen.

Voor het blokkeren van simkaarten kunt u telefonisch contact opnemen met afdeling support.

KPN voert onderzoek uit naar de oorzaak en oplossing van de verstoring. Wij houden u op de hoogte.


Getroffen diensten:

Mobiel Porteren / Opleveren mobiele nummers Zakelijk mobiel