— Afmelding 2 maart 2021 13:45 —
Engineers constateren volledig dienstherstel.
Hierbij wordt de melding gesloten.
— Update 1 maart 2021 19:25 —
De herstelwerkzaamheden zijn succesvol uitgevoerd. Actieve monitoring er verificatie van herstel vindt plaats.
— Update 1 maart 2021 12:05 —
Er zullen om vanavond op 1 maart 2021 tussen 18:00 uur en 20:00 uur herstelwerkzaamheden worden uitgevoerd.
Getroffen gebruikers kunnen de bereikbaarheid herstellen door tijdelijk de Hipper+ te gebruiken.
— Update 1 maart 2021 09:55 —
Engineers ontvangen nieuwe meldingen dat een deel van de eindgebruikers geen connectie kan maken met de server.
Engineers zijn aangestuurd voor onderzoek en herstel.
We houden je op de hoogte.
— Update 26 februari 2021 09:10 —
De herstelwerkzaamheden zijn uitgevoerd. Momenteel wordt een correcte werking van de software geverifieerd met diverse eindgebruikers.
— Update 25 februari 2021 16:30 —
Herstelwerkzaamheden zijn ingepland voor 25 februari 2021 tussen 21:30 uur en 23:30 uur.
— Oorspronkelijk bericht 25 februari 2021 14:43 uur —
Engineers ontvangen meldingen dat een deel van de gebruikers niet kunnen inloggen op de HIPIN / KPN EEN Software Integratie applicatie.
Engineers zijn aangestuurd voor onderzoek en herstel.
We houden je op de hoogte.