Inloggen HIPIN / KPN EEN Software Integratie

— Afmelding 2 maart 2021 13:45 —

Engineers constateren volledig dienstherstel.

Hierbij wordt de melding gesloten.

— Update 1 maart 2021 19:25 —

De herstelwerkzaamheden zijn succesvol uitgevoerd. Actieve monitoring er verificatie van herstel vindt plaats.

— Update 1 maart 2021 12:05 —

Er zullen om vanavond op 1 maart 2021 tussen 18:00 uur en 20:00 uur herstelwerkzaamheden worden uitgevoerd.

Getroffen gebruikers kunnen de bereikbaarheid herstellen door tijdelijk de Hipper+ te gebruiken.

— Update 1 maart 2021 09:55 —

Engineers ontvangen nieuwe meldingen dat een deel van de eindgebruikers geen connectie kan maken met de server.

Engineers zijn aangestuurd voor onderzoek en herstel.

We houden je op de hoogte.

— Update 26 februari 2021 09:10 —

De herstelwerkzaamheden zijn uitgevoerd. Momenteel wordt een correcte werking van de software geverifieerd met diverse eindgebruikers.

— Update 25 februari 2021 16:30 —

Herstelwerkzaamheden zijn ingepland voor 25 februari 2021 tussen 21:30 uur en 23:30 uur.

— Oorspronkelijk bericht 25 februari 2021 14:43 uur —

Engineers ontvangen meldingen dat een deel van de gebruikers niet kunnen inloggen op de HIPIN / KPN EEN Software Integratie applicatie.

Engineers zijn aangestuurd voor onderzoek en herstel.

We houden je op de hoogte.


Getroffen diensten:

HIPIN Software Integratie / KPN EEN Software Integratie VoIP