Vertraging Office 365 orders

— afgemeld 21 maart 2017 15:00 uur —

Onze leverancier geeft aan dat onderstaande verstoring met betrekking tot de vertraging van nieuw geplaatste Office 365 orders is opgelost. Nieuwe orders kunnen weer zonder vertraging worden ingevoerd.

— Update 17 maart 2017 17:15 uur —

Onze leverancier geeft aan dat de geplaatste Microsoft Office 365 orders zo veel als mogelijk handmatig verwerkt zijn. Omdat er meer informatie nodig is ten behoeve van het onderzoek worden nieuwe orders na de gestelde 48 uur handmatig hersteld.

— Update 16 maart 2017 11:30 uur —

Het onderzoek bij Microsoft is nog in volle gang. Er is momenteel nog steeds sprake van een vertraging op nieuwe of reeds geplaatste orders. Wij houden u op de hoogte.

— Update 15 maart 2017 09:30 uur —

Er is geconstateerd dat de vertraging wordt veroorzaakt door een storing bij Microsoft. Het onderzoek naar de oorzaak loopt.
Wij houden u op de hoogte.

— Update 14 maart 2017 20:00 uur —

Engineers melden dat in verband met uitloopwerkzaamheden van de Office 365 migratie, er momenteel een  vertraging is op nieuwe of reeds geplaatste Microsoft Office 365 orders.

— Oorspronkelijke melding —
In verband met de Office 365 migratie vindt er een vertraging plaats op de Office 365 orders.
Dit heeft geen impact op live diensten.

Onze leverancier is hiervoor aangestuurd. Wij houden u op de hoogte.


Getroffen diensten:

Cloud Microsoft Office 365