Storing netwerkverkeer

— afmelding 22:10 uur —

Onze engineers melden dat de verstoring is verholpen.

In de komende uren worden werkzaamheden uitgevoerd om de routeringen in het netwerk naar de oorspronkelijk situatie terug te brengen. Wij houden u daarvan de op de hoogte.

— update 22:00 uur —

De verplaatsing van het verkeer heeft niet geleid tot oplossing van de verstoring.

Gebruikers van de Colocatie diensten op Telecity 2 melden ook verstoring op hun verbinding naar het internet.

Onze engineers onderzoeken de meldingen en passen de routeringen voor internetverkeer aan.

Wij geven een update om 22:30 uur.

— update 21:30 uur —

Onze engineers verplaatsen het verkeer van de mShield redundant naar de passieve firewall.
Vervolgens monitoren zij het herstel van de firewalls.

Wij houden u op de hoogte via CSP Reporter.
Naar verwachting volgt om 22:00 uur de volgende update.

— update 21:03 uur —

Uit meldingen van gebruikers blijken enkele mShield firewalls nog niet bereikbaar.
Onze engineers zetten het onderzoek voort.

We verwachten 21:30 uur de volgende update te geven.

— update 20:55 uur —

Onze engineers hebben de meeste impact kunnen verhelpen. Het vMach platform is op dit moment nog niet bereikbaar.

Als gevolg hiervan is ook het RoutIT ticketsysteem niet beschikbaar.

Alle overige diensten zijn weer beschikbaar.

— update 20:35 uur —

Door de verstoring is het RoutIT Ticketsysteem tijdelijk niet bereikbaar.

— update 20:25 uur —

Uit het onderzoek van onze engineers blijkt een core router een storing te ondervinden.
De diensten vMach en een deel van de mShield firewalls zijn hierdoor verminderd bereikbaar.
Mogelijk zijn ook andere diensten getroffen.

— oorspronkelijk bericht 20:18 uur —

We ontvangen meerdere meldingen van verstoringen op het netwerk.
Onze engineers onderzoeken een centrale router in ons datacenter.

Wij houden u op de hoogte van het onderzoek en de oplossing.


Getroffen diensten:

mShield