PoIP

— afmelding 07-11-2017 21:30 —

Equens en KPN geven aan dat de storing is verholpen. Mocht u deze storing toch nog ervaren adviseren wij u contact op te nemen.

— update 07-11-2017 13:50 —

In overleg met CCV heeft KPN een aanpassing in haar netwerk gedaan. Dit heeft een deel van de storing weggenomen. De verstoring is nog niet volledig verholpen.

Wij houden u op de hoogte.

— update 07-11-2017 11:00 —

Onderzoek naar de grondoorzaak is nog bezig. Equens/CCV werkt samen met onze engineers aan een oplossing.

Er is nog geen oplostijd bekend. Wij houden u op de hoogte.

— update 06-11-2017 16:05 —

Om 16:00 uur zijn er herstelwerkzaamheden uitgevoerd. Deze werkzaamheden hebben nog niet tot een oplossing geleid. Er is nog geen oplostijd bekend.

— update 06-11-2017 11:00 —

Equens/CCV geeft aan nog te werken aan storing.

Er is nog geen oplostijd bekend. Wij houden u op de hoogte.

— update 20:50 uur —

Equens/CCV meldt dat de grondoorzaak van de storing in haar netwerk zit. Bij aanhoudende problemen adviseren we u contact op te nemen met de leverancier van uw pinautomaat.

Er is nog geen oplostijd bekend. Wij houden u op de hoogte.

— update 12:50 uur —

Leverancier CCV meldt dat er een landelijke PoIP storing is.

Er wordt door verschillende partijen hard gewerkt aan een oplossing.

Er is nog geen oplostijd bekend. Wij houden u op de hoogte.

— oorspronkelijk bericht —

Leverancier CCV meldt momenteel een verstoring op PIN transacties. Als gevolg hiervan kan het zijn dat tijdens een PIN transactie een foutmelding over de verbinding wordt gemeld.
Er is nog geen oplostijd bekend. Wij houden u op de hoogte.


Getroffen diensten:

PoIP CCV PoIP Equens