— Update 16:55 uur —
Alle orders en porteringen zijn vandaag verwerkt.
— Update 10:30 uur —
KPN heeft de storing verholpen. Het verwerken van de orders en porteringen is gestart. Het kan enkele uren duren voordat deze verwerkt zijn.
— Update 15:40 uur —
Onze engineers constateren dat de leverstaat van KPN sterk vertraagd is.
Om de gevolgen van deze vertraging beperkt te houden worden porteringen die nog niet gestart zijn maandag 04-06-2018 uitgevoerd.
De volgende acties worden met vertraging uitgevoerd:
-
- Het opleveren van nieuwe abonnementen
- Het uitvoeren van SIM-wissels
- Het blokkeren van SIM-kaarten
— Update 11:00 uur —
KPN heeft de storing verholpen. Het verwerken van de orders en porteringen is gestart. Het kan enkele uren duren voordat deze verwerkt zijn.
— Oorspronkelijke melding —
Op dit moment ervaart KPN een verstoring in de leverstraat voor mobiel.
Hierdoor is het niet mogelijk om:
- Mobiele porteringen uit te voeren
- Nieuwe abonnementen op te leveren
- Het uitvoeren van SIM-wissels
- Het blokkeren van SIM-kaarten
KPN voert onderzoek uit naar de oorzaak en oplossing van de verstoring. Wij houden u op de hoogte.
Voor het blokkeren van SIM-kaarten maakt u een ticket aan in IRMA en neemt u contact op met onze afdeling VoIP Support, 088-4372636, optie 1-2.