KPN leverstraat mobiel

— Update 16:55 uur —

Alle orders en porteringen zijn vandaag verwerkt.

— Update 10:30 uur —

KPN heeft de storing verholpen. Het verwerken van de orders en porteringen is gestart. Het kan enkele uren duren voordat deze verwerkt zijn.

— Update 15:40 uur —

Onze engineers constateren dat de leverstaat van KPN sterk vertraagd is.

Om de gevolgen van deze vertraging beperkt te houden worden porteringen die nog niet gestart zijn maandag 04-06-2018 uitgevoerd.

De volgende acties worden met vertraging uitgevoerd:

    • Het opleveren van nieuwe abonnementen
    • Het uitvoeren van SIM-wissels
    • Het blokkeren van SIM-kaarten

— Update 11:00 uur —

KPN heeft de storing verholpen. Het verwerken van de orders en porteringen is gestart. Het kan enkele uren duren voordat deze verwerkt zijn.

— Oorspronkelijke melding —

Op dit moment ervaart KPN een verstoring in de leverstraat voor mobiel.

Hierdoor is het niet mogelijk om:

  • Mobiele porteringen uit te voeren
  • Nieuwe abonnementen op te leveren
  • Het uitvoeren van SIM-wissels
  • Het blokkeren van SIM-kaarten

KPN voert onderzoek uit naar de oorzaak en oplossing van de verstoring. Wij houden u op de hoogte.

Voor het blokkeren van SIM-kaarten maakt u een ticket aan in IRMA en neemt u contact op met onze afdeling VoIP Support, 088-4372636, optie 1-2.


Getroffen diensten:

Beheer Portal Leveren Porteren / Opleveren mobiele nummers