KPN leverstraat mobiel

—update 16:30—

De porteringen in foutstatus zijn inmiddels verwerkt door KPN. De storing is daarmee verholpen.

—update 16:15—

Alle porteringen zijn verwerkt.  De porteringen in foutstatus worden handmatig verwerkt door KPN. De doorlooptijd is nog onbekend. Wij blijven deze porteringen monitoren.

—update 15:00 uur—

We verwachten dat de werkvoorraad om 16:00 is verwerkt.

De porteringen in foutstatus worden handmatig verwerkt door KPN. De doorlooptijd is nog onbekend. Wij blijven deze porteringen monitoren.

Volgende update om 16:00

—update 13:00 uur—

De werkvoorraad neemt af. De verwachting blijft dat de werkvoorraad vandaag wordt ingelopen.

We nemen waar dat enkele porteringen in foutstatus komen. Deze porteringen hebben we in onderzoek.

Volgende update om 15:00 uur.

— update 11:30 uur—

De porteerstraat is opengesteld. Door de verstoring is er een werkvoorraad ontstaan. We verwachten dat de werkvoorraad vandaag wordt ingelopen.

Volgende update is om 13:00 uur.

—update 11:00 uur—

De eerste testresultaten zijn positief. De porteerstraat wordt geleidelijk aan opengesteld.

Volgende update is om 12:00 uur.

— update 10:00 uur—

KPN heeft afgelopen nacht fixes geïmplementeerd, RoutIT test de voortgang van de mobiele porteringen. Zodra deze testresultaten positief zijn word de porteerketen opengesteld.

Volgende update volgt om 11:00.

— Oorspronkelijk bericht—

Op dit moment ervaart KPN een verstoring in de leverstraat voor mobiel.

Hierdoor is het niet mogelijk om:

  • Mobiele porteringen uit te voeren
  • Nieuwe abonnementen op te leveren
  • Het uitvoeren van SIM-wissels
  • Het blokkeren van SIM-kaarten

KPN voert onderzoek uit naar de oorzaak en oplossing van de verstoring. Wij houden u op de hoogte.

Voor het blokkeren van SIM-kaarten maakt u een ticket aan in IRMA en neemt u contact op met onze afdeling VoIP Support, 088-4372636, optie 1-2.


Getroffen diensten:

Beheer Portal Leveren Porteren / Opleveren mobiele nummers