KPN leverstraat mobiel en tariefinformatie

— Update 16:10 uur —

De storing is verholpen en de porteringen worden verwerkt.

— Update 13:30 uur—

KPN heeft de storing verholpen. Het verwerken van de orders en porteringen is gestart. Het kan enkele uren duren voordat deze verwerkt zijn.

Het is mogelijk om porteringen zelf af te roepen. De sms (tarief)notificaties worden ook weer verstuurd.

Volgende update 16:00 uur.

— Update 11:40 uur —

De oorzaak is achterhaald. Een defecte server voorkomt dat (tarief)notificaties worden verstuurd. Het probleem speelt bij meerdere service providers van KPN. Er is helaas nog geen verwacht oplostijd.

Door de verstoring is het niet mogelijk om:

  • Mobiele porteringen uit te voeren
  • Nieuwe abonnementen op te leveren
  • Het uitvoeren van SIM-wissels
  • Het blokkeren van SIM-kaarten
  • Sms (tarief)notificaties worden niet verstuurd

Porteringen zelf afroepen lijdt op dit moment tot onbereikbaarheid van de klant. Wij houden u op de hoogte.

Volgende update om 14:00 uur.

 

—Update 9:00 uur—

De leverancier voert nog steeds onderzoek uit naar de oorzaak en oplossing van de verstoring. Er is helaas nog geen verwachte oplostijd.

Door de verstoring is het niet mogelijk om:

  • Mobiele porteringen uit te voeren
  • Nieuwe abonnementen op te leveren
  • Het uitvoeren van SIM-wissels
  • Het blokkeren van SIM-kaarten
  • Sms notificaties worden niet verstuurd

Porteringen zelf afroepen lijdt op dit moment tot onbereikbaarheid van de klant. Wij houden u op de hoogte.

Volgende update om 11:00 uur.

— Update 17:40 uur—

De leverancier voert nog steeds onderzoek uit naar de oorzaak en oplossing van de verstoring. Er is helaas nog geen verwachte oplostijd.

Porteringen zelf afroepen lijdt op dit moment tot onbereikbaarheid van de klant. Wij houden u op de hoogte.

Volgende update woensdagochtend 23 mei 2018 om 09:00 uur.

— 16:00 uur —

De leverancier voert nog steeds onderzoek uit naar de oorzaak en oplossing van de verstoring. Er is helaas nog geen verwachte oplostijd.

Porteringen zelf afroepen lijdt op dit moment tot onbereikbaarheid van de klant. Wij houden u op de hoogte.

— Update 14:30 —

De leverancier voert nog steeds onderzoek uit naar de oorzaak en oplossing van de verstoring. Wij houden u op de hoogte.

Volgende update 16:00 uur.

— Update 11:20 —

De leverancier voert onderzoek uit naar de oorzaak en oplossing van de verstoring. Wij houden u op de hoogte.

Volgende update volgt om 13:00 uur.

— Oorspronkelijk bericht —

Op dit moment ervaart KPN een verstoring in de leverstraat voor mobiel.

Hierdoor is het niet mogelijk om:

  • Mobiele porteringen uit te voeren
  • Nieuwe abonnementen op te leveren
  • Het uitvoeren van SIM-wissels
  • Het blokkeren van SIM-kaarten
  • Sms notificaties worden niet verstuurd

KPN voert onderzoek uit naar de oorzaak en oplossing van de verstoring. Wij houden u op de hoogte.

Voor het blokkeren van SIM-kaarten neemt u contact op met onze afdeling Support.

Volgende update volgt om 11:00.


Getroffen diensten:

Beheer Portal Leveren Porteren / Opleveren mobiele nummers