— Update 3 februari 2016 09:45 uur —
De storing is opgelost door KPN. De achterstand in verwerking van de orders is weggewerkt.
— Update 2 februari 2016 16:30 uur —
KPN meldt de oorzaak nog niet gevonden te hebben. Een oplostijd is nog niet bekend.
— Update 2 februari 2016 11:10 uur —
Vanochtend heeft zich een nieuw probleem voorgedaan bij het opleveren van nieuwe abonnementen met een nieuw nummer. KPN heeft dit probleem in onderzoek. Een oplostijd is nog niet bekend.
— Update 2 februari 2016 09:30 uur —
De problemen zijn nog niet opgelost. Abonnementen met een nieuw nummer kunnen nog niet worden opgeleverd.
— Update 16:40 uur —
KPN meldt dat de oorzaak te hebben gevonden maar nog niet te hebben opgelost. De verwachting is dat morgenochtend het probleem is verholpen.
— Oorspronkelijk bericht —
Op dit moment ervaart KPN een verstoring in de leverstraat voor mobiel. Wij constateren dat nieuwe abonnementen niet worden opgeleverd.
Een oplostijd is nog niet bekend. Wij informeren u als er meer informatie beschikbaar komt.