Inkomende gesprekken van KPN Internet Plus Bellen

— afmelding vrijdag 05 juni 14:30 uur —

KPN heeft afgelopen nacht wijzigingen doorgevoerd in de netwerkconfiguratie.
Na uitvoerige test is vastgesteld dat de storing is opgelost.
Onze engineers monitoren het verkeer in de komende periode.

— update donderdag 04 juni 13:30 uur —
De werkzaamheden van afgelopen nacht hebben geen oplossing gebracht.
De storing bij KPN IPB duurt voort.
KPN plant verder onderzoek en nieuwe werkzaamheden.

— update dinsdag 02 juni 16:30 uur —
De werkzaamheden zijn nog gaande. Volgens planning worden deze afgerond in de nacht van woensdag 03 juni op donderdag 04 juni. Aansluitend aan de werkzaamheden zal KPN de oplossing uitvoerig testen.
Na afloop van deze tests zullen wij u verder informeren.

— update zaterdag 30 mei 17:00 uur —
KPN heeft de configuratie van de netwerkapparatuur verder aangepast. Tests hebben aangetoond dat een groot deel van de gesprekken nu slaagt.
In de komende dagen zullen meer wijzigingen worden doorgevoerd. Na afloop van deze wijzigingen zullen gesprekken correct worden afgehandeld.

Wij houden u op de hoogte.

— update woensdag 27 mei 15:15 uur —
Uit tests na afloop van de werkzaamheden blijkt een deel van de gesprekken nog hinder te ondervinden. KPN heeft het onderzoek geescaleerd voor een spoedige oplossing.
Wij houden u op de hoogte.

— update vrijdag 22 mei 14:30 uur —
De werkzaamheden om deze storing te herstellen vinden plaats op woensdag 27 mei tussen 05:00 uur en 07:00 uur.
Het onderhoud heeft geen impact op uw telefoniediensten.

Na afloop van de werkzaamheden ontvangt u verder bericht.

— update vrijdag 22 mei 10:15 uur —
KPN heeft de oorzaak vastgesteld en plant werkzaamheden om deze op te lossen.
De verstoring blijkt een gedeelte van de IPB klanten van KPN te treffen.

— update 16:30 uur —
Het onderzoek is nog gaande. Wij houden u op de hoogte.

Onze engineers hebben een verstoring vastgesteld aan het inkomende telefonieverkeer vanaf Internet Plus Bellen (IPB).
Bij het bellen van KPN IPB naar een Hunt-Groep of een Call Center Queue komt er geen gesprek tot stand.
Deze melding geldt ook voor gesprekken met dit platform die worden doorverbonden.
KPN onderzoekt de melding.
We houden u op de hoogte.


Getroffen diensten:

HIP KPN EEN